אבי מעוז
אבי מעוזצילום: דוברות

יו"ר מפלגת נעם, ח"כ אבי מעוז, השתתף בכנס עם רכזי הפעילים של המפלגה לקראת השנה החדשה וסיפר על הפגישה שנערכה עם יו"א ליכוד בנימין נתניהו לפני סגירת הרשימות.

"כל עם ישראל יודע, שראש הממשלה לשעבר, ולעתיד, בנימין נתניהו, הגיע לביתו של הרב טאו שליט"א. כולם יודעים שהוא שהה בבית קרוב לשעתיים. עכשיו בואו נעשה חשבון. האם בשביל 3,000 קולות שמפלגת נעם עלולה היתה 'לבזבז' לפי תפיסתם השטחית של חלק מהאנשים, האם הוא היה מטריח את עצמו? מתוך היכרות רבת שנים עם נתניהו, בשביל 3,000 קולות הוא לא היה מטריח את עצמו וגם לא בשביל 20,000. מאותו הרגע, שהציבור שמע שנתניהו הגיע לפגישה עם הרב טאו, הארץ רועשת וגועשת. השמאל כולו לא יודע מה קרה פה. אני רוצה להרגיע את השמאל, וגם את הימין, הולכת להיות כאן קומה נוספת של האמת, קומה נוספת של נאמנות לעם ישראל ולארץ ישראל", אמר מעוז.

לפני כן, דיבר הרב עודד וולנסקי ר"מ בישיבת הר המור. "באתי לכנס הזה, לא כדי לחזק, אלא כדי להתחזק. החוזק האמיתי, זה שקווי ה', תמיד יחליפו כוח. זה שפתאום צץ הבלתי נודע, יש עיכובים, בזה אין חידוש. החידוש הגדול הוא בכוח להמשיך. את מסירות הנפש, שנעם מעתירה עליה. בעז"ה, בשנה הבאה עלינו לטובה, ביתר שאת וביתר עוז, נשתדל לפעול ולתרום כאיש אחד בלב אחד, ונעמוד לימין ההנהגה כאן, הנהגה אמיצה, איתנה חסונה, מעמיקה, אחראית מאין כמותה, שיש בכוחה לשאת את המסע של העם הזה."

בכנס השתתפו מאות רכזי נעם ואת הנאום המרכזי נשא ראש ישיבת הר המור הרב צבי טאו.