פרסום בדיגיטל
פרסום בדיגיטלIStock

עולם הדיגיטל מתפתח בקצב מואץ, מה שהיה נכון לאתמול, היום כבר פחות רלוונטי.

פיצ'רים נולדים מדי יום, פלטפורמות חדשות נכנסות לזירה והופכות שחקניות ראשיות, ועולם הפרסום חייב להתעדכן און ליין כדי להישאר רלוונטי.

ובתוך העולם המשתנה הזה התעורר ביקוש עצום לאנשי מקצוע שמבינים דיגיטל, יודעים לאכול אותו ולהתמודד עם אתגריו.

לא מדובר רק באנשי מקצוע טכניים שיודעים לתפעל קמפיינים בגוגל ובפייסבוק, אלא מנהלי לקוחות ופרויקטים, שיודעים לתכלל את מגוון ערוצי הדיגטל, דוברים את השפה והמונחים, יודעים לתקשר בין הלקוחות לבין אנשי המקצוע השונים – אנשי קריאייטיב, מעצבים, מתכנתים, מנהלי מדיות, מפיקי ווידאו, אנשי ppc וכמובן סושיאל.

מ נ ה ל י ם.

מתוך האתגר והרצון לפתרון קמו שתי חברות דומיננטיות בתעשיית הדיגיטל המגזרית: גיל דיגיטל – חברת דיגטל גדולה ומובילה במגזר יחד עם ערוץ 7 האתר המוביל במגזר הדתי ויצרו קורס שיכשיר את אנשי המקצוע החסרים.

קורס מנהלי לקוחות בדיגיטל

הקורס כולל מגוון נושאים חשובים ומרתקים שמנהלי הדיגיטל מתמודדים איתם ביום יום, עד כמה שזה נשמע פשוט, למנהל לקוחות יש המון דברים שבאחריותו לטפל. החל מקבלת הלקוח ועד המענה המושלם ודוחות שוטפים בסוף החודש, וכן יש צורך בידע מקיף בסיסי פלוס, בקיצור 360 מעלות.

מנהל הלקוח צריך לדעת לרקוד בעדינות בין נותני השרות, מנהלי הקמפיין, הלקוחות, המנהלים השונים ולשמש גשר, סנכרון והעברת מידע בצורה הטובה ביותר.

וזה בדיוק הערך הגדול שהקורס נותן - ידע עצום של תחום חדש המתפתח בלי הפסקה ומצד שני לא מוכר מספיק ולכן יש בו ביקוש.

כאמור כל משרד פרסום או משרד שמתנהל מול לקוחות דיגיטליים מחזיק מספר מנהלי לקוחות שבהם, בסופו של יום תלוי הלקוח ולכן המקצוע הזה שנלמד בצורה מקצועית ומקיפה מבוקש מאד בשוק ומצד שני מרתק לאלה שאוהבים את תחום המרקום - להיות במקום משפיע ומנהל בעולם חדש, צעיר ודינמי.

משתתפי הקורס יהנו מאפשרויות השמה רחבות ומידיות.

מעוניינים לשמוע עוד? לחצו כאן