מיליוני אנשים בעולם מבצעים קניות בכל שניה דרך האינטרנט. מזון, קוסמטיקה, ביגוד, מכשירי חשמל, אופנה ועוד. אחד הגורמים המכריעים והעיקריים לרכישות הוא צילום מוצרים באתרי המסחר האלקטרונים.
איך הופכים קונה פוטנציאלי ללקוח כשאין איש מכירות לידו? כיום תיאור מוצר מפורט אינו מספיק, אתם צריכים לספק להם תמונות ויזואליות באיכות גבוהה.
אז בואו נרחיב על למה ואיך :
מהו צילום מוצרים במסחר אלקטרוני?
למכירת מוצרים באתר מסחר אלקטרוני יש יתרונות וחסרונות. אתם יכולים להגיע לבסיס לקוחות רחב וגדול מאוד ללא מגבלות גיאוגרפיות, אבל אתם גם צריכים לשכנע אנשים לקנות את המוצרים שלכם ללא אינטראקציה פיזית.
זה המקום שבו צילום מוצרים תופס את מקומו הקריטי. צילום מקצועי מורכב מתמונות שנוצרו כנקודת מבט ויזואלית עבור המוצרים שלכם תמונות אלו נועדו "לדבר בעד עצמן" ולהציג את תכונות המוצר, הצבעים איכות החומרים והמרקמים השונים ובכך את הערכים של אותם המוצרים שאותם אתם מוכרים.
המטרה היא לספק חזותית מספיק מידע והקשר לגבי המוצר המדובר, לענות על חששות קונים פוטנציאליים לספק ביטחון ולבסוף להמיר אותם ללקוחות ללא התייעצות נוספת.
הלקוחות לא יכולים להרגיש את המוצר, לסובב אותו, לראות אותו מכל הזוויות או לדמיין בדיוק איך הוא ייראה בחיים האמיתיים. ככל שהצילום יתאר את המוצר בצורה מדויקת יותר וככל שתספקו מגוון גדול יותר לעין, כך יהיו לכם לקוחות משוכנעים ובטוחים יותר.
היופי בצילום מוצרים מקצועי ואיכותי הוא שניתן להשתמש באותה תמונה במספר דרכים: בניוזלטר שלכם, כתוכן במדיה החברתית, באתר האינטרנט שלכם, כמודעה ואפילו כשלט חוצות.
בעולם הוויזואלי בו אנו חיים, חובה לכלול צילומי מוצר בפרסומות שלכם. ככל שהתמונות שלכם יותר מושכות את העין, כך תהיה לכם אפשרות גדולה יותר לייצר מודעות למותג שלכם ולכן יותר אנשים יופנו לאתר וההכנסות יגדלו.
לאחר שהבנתם את החלק הזה בנוסחה, צילום מוקפד ומתוכנן היטב ייתן לכם החזר הכנסות משמעותי עבור ההשקעה מהסיבה הפשוטה שהוא מניע מכירות כאשר הוא נעשה נכון. אם אתם רוצים לקבל תמונות שמניעות ומגדילות המרות, שכירת איש מקצוע מנוסה היא הדרך ללכת בה.
הנה כמה דוגמאות לסגנונות מתוך עולם צילום מוצרים
צילום לייף סטייל/אווירה
מטרתו להראות ולהדגיש איך המוצר שלכם נראה בחיי היום יום של הלקוחות שלכם דרך חיבור רגשי, צילום מסוג זה הוא צורה מהנה ויצירתית של הצגת המוצרים שלכם בצורה ייחודית. עם סטיילינג מוקפד ותאורה נכונה ניתן להדגיש את אופן השימוש ולייצר הזדהות עם המותג. זוהי צורת צילום פופולרית שנועדה לספר את הסיפור המותג בסטודיו או בלוקיישן ייחודי.
פקשוטים
הוא סגנון צילום המציג מוצר מסוים על רקע לבן בדרך כלל פקשוטים זה בעצם צילום רציף שחוזר על עצמו ורק המוצר משתנה כל פעם סגנון זה נועד להדגיש את תכונות המוצר באופן שניתן להשתמש בו לפרסום בצורה המדויקת ככל האפשר.
מאקרו/תקריב
הוא סגנון שמציג אלמנטים קטנים שלא בהכרח נראים בתמונת מוצר רגילה. לעתים קרובות ניתן לראות זאת עם ביגוד, הנעלה וטכנולוגיה.
ולסיכום מספר סטטיסטיקות מעולם הצילום עבור אתר המסחר אלקטרוני שלכם.
1. 75% מהקונים באינטרנט מסתמכים על תמונות מוצרים לפני שהם מחליטים לבצע רכישה.
2. פוסטים של תמונות מוצר הם סוג התוכן הנפוץ ביותר כדי להגביר מעורבות קהל.
3. 70% מהחברות הגדולות בעולם משקיעות בשיווק תוכן, שכולל אסטרטגיה שיווקית ויזואליות המשלבת צילום מוצרים מקצועי.
4. 22% מההחזרות של מוצרים מתרחשות מהסיבה שהמוצר שהגיע ללקוחות נראה שונה במציאות.
5. הגדלת המגוון של תמונות מוצרים משפרת את המכירות באופן משמעותי.
רוצים לקחת את המותג שלכם שלב אחד קדימה לבלוט מעל המתחרים ולייצר מודעות?
אתם מוזמנים ליצור קשר להתייעץ ולקבוע יום צילום מקצועי בסטודיו של מתן אביב בטלפון : 054-5922971