
חברת הפרסום הוותיקה 'נתיב מדיה' החרדית השתדרגה ושינתה את השם ל'נתיב פרו'. השקת השם החדש נערכה באירוע יוקרתי במתחם david castel בירושלים בנוכחות עשרות עובדים, ספקים ואנשי תקשורת.
"מאז הוקמה 'נתיב מדיה' לפני 18 שנה, הלכנו עקב בצד אגודל והפכנו לחלק בלתי נפרד מתעשיית הפרסום בציבור החרדי", פתח את האירוע המייסד והבעלים נתי קרויזר.
"כיום, כשאנחנו מספקים את השירותים לכל הלקוחות הכי גדולים במשק ולכל משרדי הפרסום המובילים במגזר, החלטנו לתת ביטוי ליצירתיות והחדשנות שלנו שמובילה את החיבור של המפרסמים עם הלקוחות הפוטנציאליים בשטח", אמר קרויזר והודה לצוות המסור שהולך איתו לאורך השנים ולמנכ"ל החברה דודי מרדר.
את האירוע כיבד בנוכחותו גם רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ'. בנוסף כובד לשאת דברים האסטרטג ואיש הפרסום איתן דובקין שעומד מאחורי מהלך המיתוג מחדש.
את האירוע נעל מנכ"ל 'נתיב פרו' דודי מרדר שסקר את כל תחומי הפעילות של החברה שכוללים מגוון רחב של שירותים שמהווים מעטפת אפקטיבית לחשיפה בשטח ויצירת חיבור עם קהל היעד. "כשהלקוח בידיים שלנו, הוא יודע שהוא יכול להיות רגוע ושהצוות כולו מחוייב ופועל כדי לספק את השירות הטוב ביותר, ואת התוצרים הטובים ביותר. זוהי הסיבה שהלקוחות תמיד מחייכים, מרוצים וחוזרים לפעילויות חשיפה נוספות", אמר.