אשראי
אשראיצילום: FREEPIK

בעידן האינטרנט והדיגיטל נדמה לפעמים שחברות או ארגונים גדולים הפכו לכאלה שכמעט אי אפשר ליצור איתם שום קשר.

הם מעמידים אתר אינטרנט מלא במידע, מציינים שם איזשהו מספר טלפון וכמובן שבאחד העמודים של האתר אפשר למצוא אינספור שאלות ותשובות שהלקוחות או המתעניינים יכולים להיעזר בו כאשר הם רוצים לברר מידע כלשהו.

כל זה נכון אך חשוב מאד לדעת שדווקא בזכות האינטרנט יש לחברות ענק אלה הרבה יותר אפשרויות להציע ערוצי מידע שונים או מסלולי יצירת קשר עם הלקוחות. אתר אינטרנט חדיש ומעניין מרכז את כל הדרכים להשיג מערכי שירות לקוחות של מגוון חברות בכל תחומי החיים בארץ ובכלל זה גם חברות אשראי, סלולר, טלוויזיה, קופות חולים ורשתות קמעוניות.

חברות האשראי הן בדרך כלל אלה שהלקוחות שלהן מרגישים שלא תמיד קל ליצור איתן קשר ואתר זה עושה הרבה סדר בעניין זה.

להיות בקשר עם חברת האשראי – לפעמים זה מחויב המציאות!

לחברות האשראי יש הרבה אחריות כלפי הלקוחות שלהן. הם משלמים עם הכרטיסים שהן מנפיקות ובהחלט יש מקרים שבהם צריך ליצור קשר עם בחרה, בין אם לברר איזשהו עניין או לשאול שאלה ובין אם מדובר בעניין דחוף ובהול כמו אובדן או גניבה של כרטיס אשראי. ישראכרט שירות לקוחות למשל נחשב לנוח ויעיל.

יש מספרי טלפון שאפשר להתקשר אליהם על מנת לקבל מענה, יש אתר אינטרנט שאפשר להתחבר לאזור האישי שלו וכך לקבל מידע אישי על השימוש בכרטיסי האשראי וכמובן שאפשר להשאיר פרטים על מנת שנציג של החברה ייצור קשר עם הלקוח וכך יענה לו על כל השאלות. אנשים רבים עושים שימוש בכרטיסי האשראי שלהם גם כאשר הם נמצאים בחוץ לארץ ולפעמים הם צריכים ליצור קשר עם ישראכרט בשעות הלילה או סוף השבוע.

אין עוררין על כך שחברת אשראי חייבת לאפשר לקבל שירות ומענה מכל מקום בעולם וכמובן גם בשעות שהם לא שעות קבלת קהל או פעילות מקובלות. כאמור, במידה ומדובר בשאלה או בירור שיכולים לארוך זמן אפשר להמתין לתשובה ובינתיים להתנהל בשגרה הרגילה. לעומת זאת אם מדובר בעניין דחוף שחייב לקבל מענה מיידי – יש לאן לפנות ויש מה לעשות ואיך להתנהל. באתר האינטרנט הרשמי של החברה אפשר להבין בדיוק מה הדרך להתנהל בכל מקרה שקורה.

ההבנה של חברות גדולות בנוגע למערכי שירות לקוחות

חברות גדולות מבינות שללקוחות שלהן יש את הבחירה ולא תמיד הרגש משחק כאן תפקיד. הלקוח רוצה שיראו אותו, שיעריכו אותו ושיבינו שבזכותו חברות גדולות הן כאלה. בשנים האחרונות מחלחלת הבנה זו בקרב אותן חברות וכאמור רשת האינטרנט מאפשרת להן לתת את ההזדמנויות האלה ליצירת קשר בצורה נוחה מאד וכזאת שלא מכבידה מבחינה טכנולוגית על ההיערכות.

הטכנולוגיות כבר קיימות, מדובר בנושאים שכבר נמצאים ונוכחים בשיח וכל מה שצריך זה להתאים אותו לחברה עצמה. חברה כמו ישראכרט לא יכולה להרשות לעצמה להישאר מאחור ויש לה חשיבות לאפשר ללקוחות שלה לפנות וליצור קשר בצורה נוחה ויעילה כפי שמתאים להם.

מספרי הטלפון עדיין קיימים עבור מי שהאינטרנט פחות נוח עבורו וכך כל לקוח, משתמש או מתעניין יכול פשוט לבחור את הדרך שבה הכי נוח לו ליצור קשר עם החברה ולקבל את המענה הדרוש לו. החברה נמדדת במתן אפשרויות אלה של יצירת קשר מצדם של הלקוחות ולכן בזמן האחרון גם יש מאמץ מצדן להשתפר ולהציע עוד ועוד אפשרויות שלא היו קיימות בעבר.