אפרת לופו, ממייסדי תא הסטודנטים
אפרת לופו, ממייסדי תא הסטודנטיםצילום: בוחרים במשפחה

יו"ר תא הסטודנטים של ארגון בוחרים במשפחה, אפרת לופו, תוקפת את הנהלת אוניברסיטת בן גוריון ואת אגודת הסטודנטים במוסד בעקבות ההתנערות שלהם מהתא והאיום כלפיו בתביעה בשל השימוש שנעשה בלוגו של האוניברסיטה.

לופו התייחסה לטענה כי מטרת התא היא מלחמה בארגוני הלהט"ב ואמרה "באנו לחזק את ערכי המשפחה והזהות היהודית, להפיץ אור וטוב ברחבי האוניברסיטה שלנו. גדולי האומה שלנו הם שלושת האבות וארבע האימהות, וחוזק המשפחה היהודית היווה מקור כוח לעם היהודי במהלך כל הדורות. פגיעה בערכי המשפחה היא פגיעה בעם שלנו".

היא תקפה את האוניברסיטה אשר לטענתה מאפשרת חופש ביטוי לדעות קיצונית ואנטי ישראליות לעומת הניסיון למנוע את פעילות התא של בוחרים במשפחה בקמפוס. "הסובלנות של האוניברסיטה והאגודה לתא סטודנטים שקיים במהלך שומר החומות הפגנה נגד צה"ל לעומת המתקפה עלינו היא צביעות. האוניברסיטה מאפשרת לתא חד"ש להתקיים ואף אישרה לו לערוך בשנה שעברה אירוע לציון יום הנכבה. איך האוניברסיטה נותנת ידה לדבר הנוגד את ממלכתיות המדינה ומצד שני פוגעת בנו - תא שנובע מתוך ערכי מדינת ישראל והעם היהודי?".

"המתקפה נגד התא שלנו מצד מוסד הדוגל בחופש הביטוי ודמוקרטיה משתיקה את הקול שלנו בצורה לא דמוקרטית ולא הוגנת. מתוך הפעולות של האוניברסיטה כלפינו מובן כי הפלורליזם מוגבל לעמדה התואמת את רוח הנהלת האוניברסיטה בלבד", הוסיפה.

נזכיר, כי ארגון בוחרים במשפחה הקים לפני מספר ימים תא סטודנטים חדש באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע. עם הקמת התא פתחה הנהלת האוניברסיטה וגורמים נוספים במאבק כנגד התא הכוללת ניסיונות השתקה, מחאות ואיום במאבק משפטי.