אופטימייז
אופטימייזצילום: אופטימייז

תחום הקידום הדיגיטלי הוא לא פחות מזירה מגוונת של כאוס, שבו זמנית מעוגנת בחוקים ובשיטתיות. לכאורה, מאוד ברור מה נדרש לעשות, כיצד והיכן לפעול. בפועל, ואם נהייה כנים, מדובר בתחום מסועף, מורכב, דינאמי ומאתגר, שעוד לא נולד המקדם שלמד לעומק כל סעיף, משתנה ואפשרות.

מדוע אנו מספרים כל זאת? לא כדי להצדיק כישלונות, אלא כדי שתכירו את חברת "אופטימייז". סוכנות דיגיטלית למיתוג וקידום עסקים, לצד נדבך מהותי מתחום הקריאייטיב. בראש הסוכנות עומד יצחק ארמה, מקדם שהוא רב אמן בתחום.

ארמה ניחן בכישרון ייחודי לקלוט מידע מורכב ולבנות בראש מערך שלם של פתרונות ממוקדים, מעט כמו נאש מהסרט "נפלאות התבונה". לצידו עובדים שלל מומחים משלימים, כולל קופירייטרים, מעצבים חזותיים ושלל פרילנסרים מובילים בתחומם.

השם "אופטימייז" מבקש להעביר את המהות ואת הכוח המניע - השאיפה לחבר בין סך חלקי הפאזל לכדי שלם שמשיג מטרות בצורה יעילה וממוקדת. עם זאת, אם תשאלו את ארמה כיצד הוא רואה את הסוכנות, הוא ייענה שמבחינתו מדובר במשחק שחמט עטוף ביצירתיות, ואכן קריאייטיב מהווה נדבך מהותי בדרך להשגת המטרה.

מי סיפר לכם שלא ניתן לקדם בעלות נמוכה?

מבקשים להבין מה "אופטימייז" יודעת להציע ואף מהו הסיפור שעומד מאחוריה? ובכן "אופטימייז" היא one stop shop - סוכנות דיגיטלית שעונה על כל צורך קיים ברמה הגבוהה ביותר, ובתיבול פתרונות יצירתיים.

"אופטימייז" בעלת כישרון (ומומחיות כמובן) בקידום במדיה, אם כי לצד עלויות יחסית נמוכות. כדוגמה לכך נציין שהצליחה לסייע באופן משמעותי לקבוצה קטנה של בעלי צימרים מהצפון (תחום סופר תחרותי), וזאת ע"י בנייה של 2 פורטלים שהצליחו להגיע למיקומי החיפוש הראשונים.

מכאן שאם מבקשים לנהל את העסק ברשתות, לבנות ולתחזק נכסים דיגיטליים, לנהל קמפיינים ממומנים, להריץ יח"צ, לבנות בצורה נכונה מיתוג, או לנהל מוניטין ברשת, הגיע העת להכיר את "אופטימייז". בין היתר נעזרת בתוכנות ניתוח ייחודיות בשילוב AI, בכלים מתקדמים מבית גוגל, בתוכנות עיצוב ועריכה (כולל תוכנות להפקת סרטוני אנימציה AI ) ועוד.

חוזרים אחורה בזמן - כשאניגמה התפתחה לאופטימייז

עתה אם נחזור אל נקודת ההתחלה, נציין שלאורך שנים ארמה, המוח, הלב והכוח המניע שמאחורי "אופטימייז" היה איש תכנות, אך לאחר 20 שנה מטורפות בתחום הבין שהאתגר הגדול מחכה לו בSEO. לאחר שנבר, למד והעמיק בתחום הקים את משרד השיווק "אניגמה", משרד שבעיקר מתמקד בקידום אורגני, אך כאשר נפגש פעם אחת יותר מדי בבעלי עסקים שהזדקקו גם לפתרונות יצירתיים, פיתח את הצלע החסרה - מחלקת קריאייטיב, כך ש"אניגמה" הצטרפה ל"אופטימייז" - סוכנות שיווק בעלת יכולות קולעות ומקיפות.

כאן נעצור לצטט את דברי מיכאל טל (אלוף העולם השמיני בשחמט), דברים שתואמים במדויק את תחושתו של ארמה, אם כי אל מול תחום הקידום: "כל שחמטאי רואה בשחמט משהו אחר. חובבי היופי רואים בשחמט אמנות, בעלי החשיבה הלוגית והשיטתית תופסים אותו בעיקר כמדע, ובעבור רבים אחרים שחמט הוא מאבק והדרך להוכיח את עצמם".

כשהשראה פוגשת בכלים הנכונים

לסיכום נציין שעכשיו כאשר אנחנו בתחילתה של שנה חדשה, נהוג להציב יעדים. מבחינת אופטימייז, היא מתכננת להקים סניף נוסף לזה שיושב בחד נס, ממש במרכז הארץ. עם זאת, השאלה היותר מעניינת היא מהו היעד שלכם. חולמים לקדם את העסק? רק צרכים לקבוע פגישה!

שנקנח עם ציטוט נוסף מתחום השחמט? "חשיבה שיטתית בשחמט חשובה יותר מהשראה" (ססיל פרדי), ואילו ארמה מחדד שברגע שהשראה פוגשת בכלים הנכונים הכול אפשרי - מוזמנים לגלות בעצמכם!