
עשרות אלפי משתמשים נותקו הבוקר באופן מפתיע ממוצרים של ענקית הטכנולוגיה מיקרוסופט, שהודיעה כי היא חוקרת את מקור התקלה.
מאז שעות הבוקר הגיעו דיווחים של עשרות אלפי גולשים שהתנתקו בפתאומיות מאפליקציית הדואר אלקטרוני Outlook וכן מאפליקציית המסרים והוידאו Teams.
חלק מהמשתמשים דיווחו גם כי נותקו מתוכנות וורד, אקסל ועוד. חלק מהמשתמשים דיווחו כי גם שירות Xbox Live לא עבד כראוי.
אפליקציית Microsoft Teams נמצאת בשימוש על ידי יותר מ-280 מיליון אנשים ברחבי העולם, בעיקר בעסקים ובבתי ספר, מה שגרם לבעיות רבות בשעות הבוקר. אתר Downdetetor המנטר תקלות במוצרים טכנולוגיים דיווח על עשרות אלפי משתמשים שהתלוננו כי נותקו מהמוצרים של מיקרוסופט.
לאחר מספר שעות של בדיקה הודיעה מיקרוסופט כי "החזרנו לאחור שינוי ברשת שלדעתנו גרם לבעיה. אנו ממשיכים לעקוב אחר החזרה לפעילות של השירותים שלנו".
התקלה בשירותי מיקרוסופט הגיעה שעות ספורות לאחר מיקרוסופט דיווחה על ירידה בביקוש לשירותי הענן שלה, על פי נתוני הרבעון האחרון. כזכור, בשבוע שעבר הודיעה מיקרוסופט על הכוונה לפטר 10,000 עובדים ברחבי העולם על מנת להתמודד עם ההכנסות הנמוכות יותר.