לאחר מצוד של יותר מיממה, החשוד באונס אישה בשנות ה-30 לחייה ביום חמישי בלילה בביתה בגדרה נעצר היום (שבת).

יחד עם החשוד נעצרו שישה חשודים נוספים מהפזורה הבדואית.

לפי הודעת המשטרה, הראיות בזירה הצביעו כלפי בני משפחה אחת, שככל הנראה עובדים בעיר. שבעת החשודים נעצרו בשטחי ישראל וכן ביהודה ושומרון.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב "משבח את מפכ"ל המשטרה רב ניצב קובי שבתאי, ממ"ז מרכז ניצב אבי ביטון ואת כוחות המשטרה שהשתתפו במבצע, שבמסגרתו נעצר החשוד באונס בגדרה ושישה חשודים נוספים. מקווה שהחקירה תוביל לחקר האמת ותחשוף במהרה את בני העוולה".

"המעצר המהיר חשוב ביותר לתחושת הביטחון האישי של התושבים בגדרה ולהגעה לחקר האמת. על המשטרה מוטל לבדוק האם מדובר באונס על רקע לאומני ואם אכן כך הדברים, יש לקדם במהרה את הצעת החוק שלי בדבר החמרת ענישה.

במקביל הנחיתי את המפכ"ל ומפקד המחוז לתת דגש על תחושת הביטחון של תושבי גדרה ובדבר הטענות כי בשכונת גולדה ישנם שב"חים רבים. נעשה הכל כדי שאזרחי ישראל ירגישו בטוחים".

האישה העידה כי החשוד פרץ באמצע הלילה לדירה דרך מרפסת שנמצאת בקומה השנייה בבניין המגורים. הוא קשר אותה ואז אנס אותה בכוח, כששלושת ילדיה נמצאים בחדרים סמוכים. לפי החשד, לאחר האונס הוא גנב רכוש וברח מהבית. אז הזעיקה האישה את המשטרה.

"שמעתי רעש, ואז הוא כבר היה בחדר שלי", אמרה המתלוננת בעדותה. "ניסיתי להדוף אותו, אבל הוא קשר לי את העיניים מהר. לא הספקתי לזהות ממש איך הוא נראה. אחר כך הוא קשר לי את הידיים ומלמל כמה דברים במבטא ערבי. בזמן הזה, הוא בדק את הבית ואז בא חזרה ואנס אותי". אחרי המקרה שלחה האישה בקבוצת הוואטסאפ השכונתית: "כן, פרצו לי לבית. ניסיתי להתעמת איתו. הוא קשר אותי בכל הגוף ליד הבן הקטן שלי, אחרי שהסתובב בכל הבית חזר ואנס אותי".