ראש מדרשת בינת, הרב רונן טמיר העוסק שנים רבות בלימוד תורה לנשים יוצא בקריאה להגדלת מספר השנים הלומדות תורה באופן קבוע במסגרות שונות.

בסרטון שמפרסם ארגון חותם במסגרת סדרת הסרטונים הקצרים 'מעבר לפינה – מבט עכשווי על יהדות וזהות', מסביר הרב טמיר כי התורה ניתנה לכל עם ישראל, אנשים ונשים כאחד: "שלמה המלך אומר לנו – שמע בני מוסר אביך ואל תיטוש תורת אמך, יש כנראה תורה גם לאמא", הסביר הרב לקראת שבת יתרו וקבלת התורה.

הרב ממשיך "כשעם ישראל מגיע להר סיני נרגש מול הר האלוקים אומר הקדוש ברוך הוא למשה – "כה תאמר לבית יעקב ותגד לבני ישראל", מעמד הר סיני הוא לכולם, לאנשים ולנשים, ועם ישראל עונה למשה ואומר - רצוננו לראות את מלכנו, אנחנו מאוד מעוניינים לקבל תורה אבל רוצים שזה יהיה בצורה ישירה, רוצים לפגוש את המלך בעצמו".

הרב טמיר מציין כי בשנים האחרונות ישנה פריחה של לימוד התורה לנשים וקורא לנשים נוספות להצטרף: "בשנים האחרונות אנחנו זכינו ברוך השם למהפכה.

מהפכה שבה יותר ויותר נשים מבינות ורוצות מתאמצות ללמוד תורה באופן ישיר. הדבר הזה הוא בשורה עצומה, בשורה למשפחה, בשורה לאומה, וגם בשורה אישית לבת בעצמה. לכן אני ממליץ מכל הלב, לכי ללמוד תורה, תלמדי תורה בשיעורים, תלמדי תורה בחברותות, תלמדי תורה במדרשה, תלמדי".