אילוסטרציה
אילוסטרציהצילום: FREEPIK

בשנים האחרונות אנו רואים עליה מתמדת של בעלי עסקים בישראל אשר הבינו את החשיבות בקידום אתר בצורה נכונה בגוגל.

אנו רואים יתרונות רבים הן מבחינת מיתוג, חשיפה ואף עלייה ישירה ומשמעותית במחזור המכירות החודשי. קידום אתר מורכב מעשרות פעולות שונות המתבצעות על מנת להבטיח את מקומכם כאשר אחד מן ההיבטים החשובים ביותר הינו מחקר תוכן הנעשה בצורה מקצועית.

אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – אנחנו פה על מנת לעשות לכם סדר.

לפני הכל: מה זה תהליך קידום אתר?

קידום אתר אורגני (SEO) הוא למעשה שם כללי ורחב אל מגוון של פעולות המתבצעות אשר מטרתן להעלות את מיקומי האתר שלכם במנועי החיפוש תוך כדי מחקר תוכן ואופטימיזציה נכונה. כיום אנו רואים כי מתבצעים למעלה מ–50 מיליון חיפושים בגוגל בדקה, מה שהופך את גוגל למנוע החיפוש האטרקטיבי והגדול ביותר בעולם. נסו לחשוב על עצמכם, כמה פעמים חיפשתם משהו בגוגל החל ממתכון לפנקייקים דרך טיפים לאריזה נכונה במעבר דירה ועד רכישת בגדים כפייתית שלא נגמרת ברשתות האופנה. דרך קידום אתרים בליווי של מחקר תוכן נכון ניתן להעצים אלפי מונים את הנראות שלנו אל מול מנועי החיפוש ולהמשיך כמה צעדים קדימה הן בחשיפה, הן במיתוג שלנו והן בפדיון החודשי.

כתיבת תוכן לקידום אתרים: האם מדובר במלאכה פשוטה?

במרוצת השנים פגשנו בעלי עסקים, נותני שירות ואף אנשים מעולמות הדיגיטל והשיווק אשר תהו האם כתיבת תוכן לקידום אתרים הינה מלאכה פשוטה והאם הם יכולים לעשות זאת בעצמם. כאשר אנחנו מדברים על כתיבת תוכן המיועדת לקידום אתרים אנו למדים כי מדובר בסוג תוכן הדורש מיומנות, מקצועיות והבנה מלאה של מנועי החיפוש לצד הפסיכולוגיה של הגולש. אף עסק לא רוצה שגוגל "יסתכל" עליו בצורה שלילית, לכן אנו למדים כי כתיבת תוכן לצד מחקר תוכן איכותי הינו חלק אינטגרלי מתהליך קידום אתר. כתיבת תוכן לקידום אתרים בשונה ממה שאנשים רבים נוטים לחשוב איננו רק "תוכן למנועי חיפוש" אלא מדובר בתוכן שצריך להיות מותאם בצורה מושלמת והרמונית הן למנועי החיפוש והן ללקוחות הפוטנציאליים שלכם – גוגל בשנים האחרונות החל לחפש ערך בדיוק כמו הלקוחות שלכם. לכן אין מן הנמנע שהתוכן יהיה מיוצר בצורה חכמה אל שניהם. בין הדברים אליהם אנו נרצה לשים דגש במלאכת כתיבת תוכן לקידום אתרים – הבנה של פסיכולוגית הגולש, חווית משתמש, העברת מסר וערך, מחקר תוכן, מחקר מתחרים, מחקר מילות מפתח, כותרות מותאמות אישית, קישוריות, תוכן מקורי, צפיפות מילות מפתח ועוד מגוון רחב של משתנים נוספים.

מחקר תוכן דרך חקר מתחרים

מעבר לכך שאנחנו רוצים ליצור תוכן למנועי החיפוש, כחלק מן מטרות העל שלנו אנו נרצה ליצור תוכן המותאם אישית ללקוחות שלנו, לצרכים שלהם, לתת להם ערך מוסף וכתוצאה מכך להרוויח מעורבות של לקוחות פוטנציאליים – גלישה באתר, ליד, הרשמה לניוזלטר ואף רכישה. אחד הדברים שאנחנו נרצה לעשות במהלך מלאכת קידום אתרים הוא מחקר תוכן, כחלק מן המחקר תוכן אנחנו נחקור את המתחרים שלנו בתחום – נראה באילו מילות מפתח המתחרים שלנו מתקדמים, מי הם המתחרים שלנו בנישה ומה מבדל אותם הן מבחינת תוכן, הן מבחינת קידום והן מבחינת השירותים אותם הם נותנים. כמו כן אנו נבדוק אם הלקוחות שלנו מתעמקים יותר בתוכן מילולי – שאלות תשובות, מדריכים, מאמרים אינפורמטיביים או שמא הם יותר מתמקדים בתוכן ויזואלי. מחקר תוכן נכון עוזר לנו להבין מה בדיוק הלקוחות שלנו ומנועי החיפוש מחפשים. מחקר תוכן צריך להתבצע בצורה מקצועית וללא לאות, לכן אין מן הנמנע שנצטרך לעבוד עם בעל מקצוע המתמחה בתחום אשר מכיר את גוגל, מנועי החיפוש והאלגוריתם בצורה מעולה.

"האם כל עסק דורש מחקר תוכן?"

אין זה משנה אם מדובר באינסטלטור, יועץ משכנתאות, אדריכל ו/או חנות אינטרנטית – כולם בלי יוצא מן הכלל צריכים מחקר תוכן. על מנת לקדם את האתר שלכם בצורה טובה במנועי חיפוש עליכם לבצע מחקר תוכן הנכון במהלכו תבינו מה הם מילות המפתח השכיחות ביותר בנישה שלכם, מה היא התחרות, איך הלקוחות שלכם נראים ומצטיירים ועוד מגוון רחב של פעולות אשר יעזרו לכם למקם את עצמכם בצורה נכונה אל מול הלקוחות שלכם ואל מול הלקוח הגדול ביותר שלכם – מנוע החיפוש.

החשיבות בעבודה אל מול בעל מקצוע המתמחה במחקר תוכן

כיום מחיפוש קטן במנועי החיפוש וברשתות החברתיות ניתן להגיע אל מגוון רחב של בעלי מקצוע המציעים שירותי קידום אתרים לצד מחקר תוכן, יחד עם זאת מלאכה זו דורשת מיומנות, מקצועיות והבנה מלאה של עולמות הקידום והתוכן בדגש על פסיכולוגית הגולש. על מנת להגיע אל תוצאות מקסימליות אנו ממליצים לכם לעבוד אך ורק מול בעל מקצוע בעל ניסיון, ותק ומוניטין בתחום. בעל מקצוע זה ידע איך לגשת אל המלאכה בצורה נכונה, לנתח את אתר האינטרנט שלכם, לעשות אופטימיזציה נכונה בתוך ו/מחוץ לאתר ולדאוג לאסטרטגיות התוכן בצורה מיטבית במרוצת השנים פגשנו בעלי עסקים רבים אשר פנו אל נותני שירות ללא ניסיון, כתוצאה מכך בזבזו זמן, כסף ומשאבים רבים.

אמרתם מחקר תוכן בתהליך קידום אתר אמרתם Weblinks

חברת Weblinks הינה חברת קידום אתרים בוטיק אשר נחשבת לבין חברות הקידום המובילות ביותר בישראל. החברה פועלת למעלה מ-עשור בעולמות הקידום והתוכן והפכה כבר מזמן לביטוי שגור בתחום בקרב לקוחות פרטיים, עסקיים ובעלי מקצוע מן התחום. החברה חרטה לדגלה להישאר תמיד בקדמת הבמה, לעקוב אחרי החידושים של מנועי החיפוש ולפעול במקצועיות תוך כדי מתן מעטפת מלאה.

אמרתם מחקר תוכן לקידום אתרים – אמרתם WebLinks