משה לוינגר, מנכ"ל ובעלים של ׳סמארט קליק׳, מסביר על עולם הפרסום בתוך העולם החרדי, איך מגיעים לקהלים השונים בלי לוותר על אף גולש ועל אף קהילה.
לוינגר פתח ואמר: "אני מחבר את הדיגיטל למגזר החרדי. הסיפור הזה, בחמש שנים האחרונות מתרבה, ויש היום קרוב לחצי מיליון חרדים שנמצאים ברשת יום יום. אנחנו קוראים לזה סמטאות הדיגיטל החרדי. יש מעל למאה מדיות שהגולשים החרדים נמצאים בהם, בין היתר בגלל הכשרויות".
בהמשך הסביר לוינגר על המודל הייחודי של סמארט קליק ואמר: "המודל שלנו בא ממונחים בינ"ל, והוא אומר שבואו נמתג, לא נחדור ישר למכירות, אלא נעשה תהליך של ׳ברנדינג׳, נספר על המותג, ואז הטראפיק האיכותי והמאוד ׳סימטאותי חרדי׳ מגיע. אנחנו צריכים לדבר לכל קהילה, ובכל פלטפורמה אנחנו נגיע לקהילה בשפה שלה".
לוינגר סיים ותיאר את התחושות בעולם הפרסום נוכח החדשנות שבסמארט קליק: "אנחנו חיה קצת מעניינת וחדשנית. בהתחלה היו אלו שהרימו גבה, חרדים ודיגיטל? אבל אני רואה שהגבה היום כבר לא כל כך מורמת. אנשים מבינים שאנחנו מובילים פה קו של חזון דיגיטלי ואנחנו פורצי דרך בתחום הזה, בכל המובנים החיוביים".