דף הבית של ששת ימים
דף הבית של ששת ימיםצילום: יח"צ

"ששת ימים" היא פלטפורמה חדשה שיוצאת בימים אלה, ומבקשת לשנות את האופן שבו לקוחות בוחרים אנשי מקצוע ובעלי עסקים.

מדובר במיזם של מייסדי פלטפורמת ההיכרויות "שליש גן עדן" שמבקשים כעת לעבור לעולם השידוכים גם בין עסקים ללקוחות.

"כל אחד מכיר את זה, אתה מחפש איש מקצוע או בעל עסק, ובמקביל מחפש המלצות וחוות דעת רלוונטיות", מסביר אסף נבון, מייסד "ששת ימים", "לרוב אין אפשרות למצוא המלצות על אנשי מקצוע ובעלי עסקים, וגם אם מצאת אי אפשר לאמת שמדובר בביקורת אותנטית".

את המצב הזה מבקשים ב"ששת ימים" לשנות. מדובר ברעיון חדשני לפיו באתר המיזם יפרסמו עצמם בעלי עסקים ואנשי מקצוע, ולקוחות שקיבלו מהם שירות בעבר יוכלו לרשום בשמם המלא המלצה עם מספר הפלאפון שלהם, כך שאפשר יהיה לדעת שמדובר בהמלצה אותנטית ואף להכניס את ההמלצות האלה לאתר שלהם.

בנוסף, בעלי העסקים יוכלו לצרף לכרטיס שלהם באתר תיק עבודות, פרטים על העסק וממש ליצור לעצמם כרטיס ביקור משלהם!

כרטיס ביקור לדוגמא
כרטיס ביקור לדוגמאצילום: ששת ימים

חידוש נוסף שנלקח מעולמות השידוכים הוא למעשה מתבסס על חברים משותפים. "כשאדם נרשם לאתר שלנו ומחפש לדוגמא קונדיטורית יועץ משכנתא או צלם, הוא יכול לראות מי החברים המשותפים שיש להם ופשוט לפנות לחבר המשותף ולקבל על בעל העסק המלצה אמיתית", מבהיר נבון.

בכך מנסים מנהלי המיזם "ששת ימים" להעלות את רמת האמון בין בעלי העסקים ללקוחות הפוטנציאליים.

נבון גם מסביר את בחירת השם "ששת ימים": "למרות שהאתר שלנו פתוח לכולם, אנחנו קודם כל אנחנו מאמינים בפסוק 'ששת ימים תעשה מלאכה וביום השביעי יהיה לכם קודש'. בכל הנוגע לפרנסה אנחנו מאמינים ביום השבת כיום מנוחה וכמקור הברכה. גם ברמה היהודית וגם ברמה המוסרית. שבחרנו את השם החלטנו לכוון לאותם אנשים שמבינים את הצורך שבמנוחה בשבת".

נבון מספר כי תוך 48 שעות מאות בעלי עסקים כבר נרשמו לאתר, וזאת עוד לפני שהושק באופן רשמי, אלא רק מפה לאוזן. "בעלי עסקים שנרשמו לאתר אמרו לי שמדובר בלינקדין היהודי הראשון, כשחושבים על זה, יש בזה משהו..:)".

היכנסו לאינדקס העסקים ובעלי מקצוע של 'ששת ימים'