מנכ"ל 'פרסומי ישראל' צביקי גולדברג ומנכ"ל 'סמארט קליק' משה לוינגר נפגשו באולפן ערוץ 7 לשיחה משותפת על הדיגיטל החרדי, ההנגשה בפרסום ותהליכי העומק שהתרחשו בחברה החרדית ותפסו תאוצה בקורונה.

לוינגר הסביר כי: "יש דיגיטל חרדי. יש הכל. יש פייסבוק, סטורי, סטטוסים, מיילים ואפילו טלוויזיה חרדית. אבל הכל מתנהל בצורה מאוד כשרה. טיימינג ומדיום מאוד שונים. הכל קיים והכל שונה, זה מה שמייחד את הסיפור הדיגיטלי החרדי".

בהמשך תיאר: "אצלול קצת לתוך העניינים. אני קורא לזה סמטאות. כמו הסמטאות של מאה שערים. גיליתי אותם בתקופת הקורונה, כשהציבור החרדי נאלץ להשתמש באינטרנט. גיליתי דרך הפרסום שאנשים עוברים, מעל 100 אלף איש. זו הייתה הפריצה. איפה האנשים נמצאים? לא בפייסבוק ואינסטגרם, אלא בסמטאות"

לוינגר פירט על מנעד המדיה הרחב שהחברה החרדית עושה בו שימוש: "הסיפור של הכשרויות, הסינונים, גרם לכל חרדי לבחור את המדיה שלו. יש מעל 100 מדיות היום. יש את האתרים הגדולים, יש את האתרים הכשרים כמו 'המחדש', ויש את האפליקציות הכשרות, אנשים עם טלפון מסונן שיש שם גם אתר חדשותי. קבוצות הוואצאפ, שאפשר לומר שהקבוצות מנהלות את המגזר החרדי".