מטוס של חברת ריינאייר
מטוס של חברת ריינאיירצילום: רויטרס

רות ופיטר ג'פה, זוג בריטי שהדפיס בטעות כרטיסי טיסה לחזור במקום לטיסת הלוך, נאלצו לשלם על כך ביוקר.

כאשר הגיעו בני הזוג בני ה-80 לשדה התעופה סטנסטד בלונדון בדרכם לטיסת ריינאייר לצרפת, התברר לרות כי היא הדפיסה בטעות את כרטיסי הטיסה חזור מצרפת ללונדון. כאשר ניגשו לדלפק הצ'ק אין וסיפרו לדיילת הקרקע על הטעות הלא מכוונת, הם נדהמו כאשר התבקשו לשלם סכום של 110 פאונד (130 יורו) על מנת שחברת התעופה תדפיס עבורם את כרטיסי הטיסה הנכונים.

למרות שניסו להתווכח עם דיילי הקרקע, נמסר להם כי "זהו התעריף להדפסת כרטיסי טיסה עבור מי שלא הגיע עם כרטיסי הטיסה מודפסים לשדה התעופה" והם נאלצו לשלם את הסכום המופרז על מנת לעלות על הטיסה.

"אתר האינטרנט של ריינאייר היה מאוד מבלבל. הם מנסים לגרום לך להוסיף על המון דברים במהלך הצ'ק אין. לא הבנתי שאני עושה צ'ק אין לטיסה חזרה הביתה. בשדה התעופה עוד ניסיתי להשיג את כרטיס העלייה למטוס דרך אתר האינטרנט, אבל היה כתוב שהצ'ק אין כבר סגור ואני צריכה לגשת לדלפק. שם אמרו לנו שזה 55 פאונד לאדם. חשבתי שזה ממש מגעיל אבל לא הייתה לי אפשרות אחרת אז שילמתי. זה היה מאוד מלחיץ. הדיילת הנחמדה בדלפק אמרה לי להתלונן בפני ריינאייר. אני יכולה להרשות לעצמי לשלם את זה, אבל זה עורר בי זעם. יש לנו מזל שאנחנו יכולים להרשות זאת לעצמנו, אבל עבור משפחה זה יהיה הרסני לחלוטין", אמרה רות ג'פה לכלי התקשורת בבריטניה.

היא גם העלתה לרשתות החברתיות תמונה של דף הנייר ועליו כרטיס הטיסה המודפס, שעלה להם 130 יורו. הפוסט שלה הפך לויראלי וזכה לאלפי תגובות בתוך זמן קצר.

הגולשים הביעו זעם על חברת התעופה על התשלום המופרז עבור הדפסת דף נייר. מריינאייר נמסר כי "בהתאם לתנאים וההגבלות של ריינאייר, שהנוסעים הסכימו להם בזמן ביצוע ההזמנה, הם לא ביצעו צ'ק אין מקוון לפני שהגיעו לשדה התעופה סטנסטד, למרות שקיבלו תזכורת בדואר אלקטרוני יממה לפני כן. נוסעים אלו חויבו כהלכה בדמי הצ'ק אין בשדה התעופה, בסך 55 פאונד ליחידה. כל הטסים עם ריינאייר מסכימים לבצע צ'ק אין מקוון לפני הגעתם לשדה התעופה, ומקבלים אימייל או הודעה טלפונית המזכירה להם לעשות זאת 24 שעות לפני ההמראה. אנו מצטערים שהנוסעים הללו התעלמו מתזכורת האימייל שלהם ולא הצליחו לבצע צ'ק אין מקוון".