סדנת זום "להביא את עצמך בענק לעולם" יום שלישי כ"ב כסליו (05.12) בשעה 11:00-13:00
על קצה המזלג זו ההבנה שאם רוצים להיות משמעותיים בתקופה הזו, ולהשפיע טוב על העולם- צריכים להיות איפה שהעולם נמצא.
מחקרים מראים שכרבע (!) מהאוכלוסיה נמצאת בכל רגע נתון (!) מול הרשתות- דבר שאפשר לבכות עליו כמובן, ואפשר גם להיות חכמים ולנצל אותו להשפעה חיובית על אנשים-
להכנסת תכנים מעוררי השראה, עזרה מיידית בתחום הרוחני והנפשי, והקמת קהילות דיגיטאליות המקיימות קשר של לימוד וחיזוק דרך האינטרנט
ואיך עושים את זה בתכלס?
כמובן כדי לעשות זאת בצורה רצינית כדאי להגיע לסדנא שאנו מקיימים ביום שלישי הקרוב אבל על קצה המזלג השלב הראשון הוא חידוד החזון שלך והקול היחודי שלך בעולם, חזון כזה שיש לך חשק לקום בבוקר להתעסק בו יומם ולילה עבור אחרים ובשורה כזו שמאוד ברור לאנשים הזקוקים לך שאתה הוא הכתובת עבורם.
השלב השני זה בדיקת היתכנות עסקית- בנית מודל עסקי נכון, בנית תוכניות רווחיות, השגת משאבים ראשוניים לשיווק בדיגיטאל,כדי להפוך את הרצון הטוב וההשקעה הרבה בו- עסק יציב ורווחי לאורך זמן.
סדנת זום "להביא את עצמך בענק לעולם" יום שלישי כ"ב כסליו (05.12) בשעה 11:00-13:00
מודל משמ"ח
השלבים הבאים פשוטים מאוד ואני קורא לו מודל "משמ"ח"- מוצר רווחי, שיווק מדויק, מכירה, וחזרתיות.
מוצר רווחי מהידע שלך, שיווק המחבר בין הערכים שלך לבין ידע שיווקי מתקדם, מכירה מדויקת
וחזרתיות- שזה לחזור על התהליך שוב ושוב כולל למידה מטעויות ושיפור תמידי וכמובן מינוף הפעולות שהצליחו בבנית המיזם שלך.
את הדרך לעשות זאת נכון אני עומד ללמד באופן חד פעמי ביום שלישי הקרוב כ"ב כסליו (05.12) דרך ה"זום" וניתן להרשם לסדנא ללא עלות בשמחה.
ויש גם שכרו בצידו?
בוודאי, האינטרנט מאפשר לכל אדם מכל מקום בעולם, לעזור לאנשים אחרים בלי לצאת מהבית - באמצעות ייעוץ, מכירת תכנים כתובים או מוסרטים, והגעה בלחיצת כפתור למליוני בני אדם על גבי הגלובוס, כולל מכירת תוכניות דיגיטאליות כמו קורסים או קהילות לימוד לקהל מגוון.
יש לך דוגמא?
אני, למשל, חי בשליחות של הפצת תורת רבי נחמן מברסלב בכלים נעימים לציבור, וכבר מעל 6 שנים עושה זאת ברמה היומיות ממשרד קטן בישוב יצהר.
הרבנית רחל בזק, כבר מעל שנתיים מפיצה את תורת הרב מרדכי אליהו לקהל ענק של נשים דרך המדיה
הרב יוני לביא, יעל יצחקי, הרב מיכי יוספי, ד"ר מולי גרוסמן ועוד ועוד אנשים בעלי השפעה שאנחנו בעסק זכינו להיות השליחים שלהם להפיץ תורה ואור לעולם.
בתכל'ס יש כ"כ הרבה תוכן ברשת, האם מה שעם ישראל צריך עכשיו זה עוד סרטון?
יש כלל חשוב שקראתי בספר 'מהפכת הקשב' של ד"ר מיכה גודמן - "התוכן לא משפיע על אנשים כמו המודם" ומה הכוונה?ברגע שאנשים צורכים תוכן בכלי מסוים, למשל סרטונים, אז הדרך היחידה שלך להשפיע על אנשים זה להסריט סרטונים.יכול להיות שאתה רב גדול, יועץ זוגי, או רבנית מלאת השראה, אבל התוכן שלך נמצא בספר על המדף או בשיעור בבית הכנסת.
זה כמובן חשוב אבל יכול להשפיע רק על הקהל שנמצא כעת בבית המדרש או מחפש תשובות בספרים,אבל רוב האוכלוסיה בעולם כשהיא מחפשת מענה- היא ניגשת דבר ראשון לגוגל ולפייסבוק,ולא משנה כמה אתה מעניין או תותח- אם אתה לא נמצא שם אז עבור אותם אנשים אתה לא קיים.
אבל נשאלת השאלה איך הקול שלי לא יאבד בתוך כל הידע שנמצא ברשת?
העניין הוא כזה, האנשים הזקוקים לך- בין אם זה כי אתה המומחה בזוגיות או בחינוך עבורם, או כי ה'תורה' שלך מדברת אליהם, לא יכולים למלא את הצורך שלהם גם עם אלפי תכנים של אנשים אחרים.
אני באמת מאמין ש"לכל רועה ורועה יש ניגון מיוחד משלו" ולכל אחד שנועד להנהיג יש צליל וניגון מיוחד שהקהל הספציפי שלו זקוק לשמוע. רבי נחמן גם מסביר בתורה רפ"ב שיש לכל מנהיג את הצליל היחודי שלו לעולם ואת כמות האנשים הזקוקים לו בחיים.ברגע שלמדת מי קהל היעד שלך, איפה הוא נמצא וצורך תוכן, וזיקקת את התכנים בשפה המתאימה להם- הקול שלך ישמע.
האם אתה מרגיש שינוי משמעותי בצריכת תכנים רוחניים ונפשיים בתקופת המלחמה?
לצערי ולשמחתי כל תחום של השפעה רוחנית או יעוץ אישי בתקופה הזו- הפכה לסופר רלוונטית לאנשים.
כל התוכניות שאנו מקדמים בחברה שלנו מתפוצצים- בין אם זה שידור ענק לכבוד י"ט כסליו שהפקנו, תוכניות לימוד בתורת הרב מרדכי אליהו זצוק"ל, קהילת הלימוד בתורת רבי נחמן, או תוכניות בתורת הרב קוק.
כל נקודה של אור העוברת דרך המדיה- כשבונים אותה נכון, הופכת לאבן שואבת לאלפי אנשים.
הגענו לימים בהם זמנם של המנהיגים להאיר.
ספר לנו על הסדנא שלך ביום שלישי?
זו סדנא יחודית מסוגה שמחברת בין עולמות השיווק והדיגיטאל לעולמות הרוח של המנהיגים הרוחניים של ישראל
בסדנא נראה לכל אחד איך בעבודה עקבית צעד אחרי צעד ניתן להפוך רצון טוב וחזון אמיתי לעסק יציב ורווחי שמצד אחד מפרנס אותך אבל לא פחות חשוב - לא מאבד את הניגון היחודי שלך.
איך נרשמים?
ממלאים פרטים כאן (ללא עלות) ואתם בפנים
>>>>הסדנא ללא עלות כלל ההרשמה כעת כאן