בהודעה שפרסמו ראשי זארה הם הביעו חרטה על קמפיין הפרסום החדש שלהם, והודיעו כי החליטו לגנוז אותו, לאחר שפרו-פלסטינים טענו כי הוא מזכיר את גופות תושבי עזה שנהרגו בהפצצות צה"ל.
הקמפיין החדש של זארה הציג בובות עם איברים חסרים, כאשר חלקן עטופות בתכריכים לבנים. פעילים פרו-פלסטינים החלו במסע הקורא לחרם על ענקית האופנה בטענה כי "התמונות מהקמפיין החדש של זארה מזכירות את הגופות של תושבי עזה שנהרגו בהפצצות צה"ל".
הפרו-פלסטינים טענו כי הגופות של תושבי עזה נעטפות גם הן בתכריכים לבנים, והתמונות של זארה תואמות להן. הם האשימו את זארה ב"חוסר רגישות ולגלוג להרס והמוות מההתקפה של צה"ל בעזה".
בעקבות הביקורות והקריאות לחרם, החליטו ראשי זארה לגנוז את קמפיין הפרסום החדש ולפרסם התנצלות פומבית בטענה כי הקמפיין צולם חודש לפני פרוץ המלחמה בישראל ולא הייתה בו כוונה ללעוג לקורבנות בעזה.
"לאחר שהקשבנו להערות בנוגע לקמפיין האחרון של זארה, אנו מבקשים להבהיר ללקוחות שלנו: הקמפיין, שנהגה בחודש יולי וצולם בחודש ספטמבר, מציג סדרת תמונות של פסלים לא גמורים בסטודיו של האמן ונועד במטרה יחידה והיא להציג חלקי יצירות אמנות בהקשר אמנותי בלבד. למרבה הצער, חלק מהלקוחות חשו נפגעי מהתמונות האלו, אשר הוסרו כעת, וראו בהן משהו שונה לחלוטין מאשר התכוונו אליו כאשר יצרנו אותו. זארה מתנצלת על אי ההבנה ואנו חוזרים על הכבוד העצום שיש לנו לכל אדם", נכתב בהודעת זארה.