
עוד לפני מלחמת 'חרבות ברזל', בעולם כולו התרחשו לא מעט אירועי אנטישמיות. עם פרוץ המלחמה, התרבו האירועים ויהודים רבים מצאו את עצמם במצב של סכנה אל מול האירועים החוזרים ונשנים.
בזמן שקבוצות יהודיות רבות מנסות להילחם בתופעה הפסולה על ידי עצרות, סיקור חדשותי, שלטי חוצות וקמפיינים ברשתות החברתיות, יש מי שמנסה להשפיע ובגדול.
מדובר בקרן למאבק באנטישמיות של המיליארדר היהודי רוברט קראפט, הבעלים של קבוצת הסופרבול ניו אינגלנד פטריוטס.
קראפט שב-2018 זכה בפרס 'בראשית' בשל מחויבותו למאבק באנטישמיות, רכש באמצעות הקרן 30 שניות שידור במהלך הפסקת הפרסומות של משחק הפוטבול הגדול, במה שהוא שידור הספורט הנצפה ביותר בטלוויזיה בארה"ב בכל שנה.
למעשה, זו הפעם הראשונה אי פעם שפרסומת סופרבול תתמקד באנטישמיות, כאשר ההערכות מדברות על עלות של 7 מיליון דולרים עבור 30 שניות שידור.
"עם העלייה הנוראית בשנאת היהודים וכל שנאה ברחבי המדינה שלנו, עלינו לקום ולבצע כעת פעולה דחופה. בפעם הראשונה אי פעם, הקרן למאבק באנטישמיות תשדר מודעה מרגשת במהלך הסופרבול, משחק האליפות האולטימטיבי של הפוטבול שמפגיש אנשים מכל הרקעים, כדי להציג דוגמאות כיצד אנשים יכולים להתנגד לשנאת יהודים ולעורר אנשים נוספים להצטרף למאבק נגד כל שנאה", כתב קראפט.