שיווק אסטרטגי של יוסי לוי
שיווק אסטרטגי של יוסי לויצילום: יחצ

אנחנו פוגשים את יוסי לוי במשרדו בירושלים, בזמן שסביבנו כוורת רוחשת של עבודה ופעילות. עשרות חדרי פגישות ותנועה בלתי פוסקת של אנשים שבאים והולכים.

בכל רגע נתון מתקיימות במשרדים אלו אינספור פגישות ליווי וייעוץ למאות בעלי עסקים שבאים ללמוד כיצד להגיע ליעד הנכסף: להגשים את החלום לשמו יצאו לעצמאות ולהעמיד עסק מצליח, מכניס ורווחי שמאפשר להם לחיות את החיים שהם באמת רוצים.

בעוד פחות מחודש עורך לוי את אירוע הדגל השנתי שלו: סמינר השיווק האסטרטגי. האירוע הפך בשנים האחרונות למוקד עלייה לרגל של אלפי בעלי עסקים שנוטשים את כל עיסוקיהם לטובת 3 ימים אינטנסיביים של למידה, תרגול ובעיקר - בניית התכנית האסטרטגית של העסק.

הכרטיסים לאירוע למעשה אזלו כבר לפני מספר חודשים, אולם בצעד חסר תקדים החליטו יוסי וצוותו לפתוח לראשונה אפשרות להשתתפות בסמינר בזום בשידור חי, מכל מקום בעולם ובמחיר מוזל ומשתלם, כולל מערך תמיכה חסר תקדים של מנטורים שמלווים את המשתתפים מרחוק במהלך האירוע וערכת הצלחה אישית הכולל חוברות עבודה, קורסים וסדנאות משלימות בשווי אלפי שקלים - בחינם עם שליח עד הבית.

"הצלחה בעסקים נשענת על 3 מפתחות" מסביר לנו יוסי לוי. "הגדלת מעגל ההשפעה שלנו, בניית האמון, האהדה וההערכה של הקהל שלנו באמצעות ביסוס המותג וכמובן - חיזוק ושדרוג יכולות המכירה שלנו. בלי יכולות חזקות ומבוססות של שיווק ומכירות שמייצרים בעסק מנגנון שמזרים על בסיס קבוע לקוחות חדשים ועסקאות, העסק פשוט לא יכול להתקדם, ואת הדברים האלה בדיוק אנחנו מלמדים. כל משתתף בסמינר יוצא עם תכנית ברורה איך כבר בבוקר שאחרי האירוע הוא יוצא לדרך להכפלת העסק שלו", כך לוי.

מתוך מחוייבות להצלחה ולחוויה האישית של המשתתפים בסמינר החליט לוי להקצות לכל היותר כ-1000 מקומות בלבד.

מסטארט-אפ כושל לאחת החברות הצומחות והמצליחות בישראל

"רוב בעלי עסקים מבלים את ימיהם בחרדה קיומית" מסביר לנו יוסי לוי בחיוך רחב. "מאיפה תגיע העסקה הבאה, מאיפה נגיע ללקוח הבא. כשהכל אקראי ואין תכנית עבודה סדורה שמזרימה לקוחות וכסף, אנחנו רודפים סביב הזנב של עצמנו רוב הזמן, וכשזה המצב, אין לנו זמן לנשום. לא משפחה, לא חברים, לא חופשות, לא תחביבים, והכי גרוע - אנחנו לא מרוויחים מה שמגיע לנו ומתפשרים על איכות החיים שלנו על בסיס יומיומי", הוא מסביר.

לוי מכיר היטב את הצד השני של המשוואה, כמי שרק לפני 12 שנה מצא את עצמו עם סטארטאפ כושל ומינוס של 2 מיליון ש"ח בבנק. כיום הוא מנצח על חברה המדורגת מזה שנתיים ברציפות במדד החברות הצומחות בישראל של גלובס, לצד חברת הקורסים הדיגיטליים הגדולה ביותר בארה"ב למגזר היהודי, מעסיק עשרות עובדים ומגלגל מחזורים של עשרות מיליונים בשנה. במילים אחרות, יוסי לוי חי ונושם את העקרונות השיווקיים שהוא מלמד בעלי עסקים, מה שמסביר את מוקד המשיכה של רבים להגיע וללמוד מהאיש.

אסטרטגיה מנצחת לעסקים מצליחים

"אי אפשר לצאת מהסמינר אותו בנאדם שנכנסת אליו" אומרת לנו רבקי בלאו, קוסמטיקאית מוסמכת ובוגרת הסמינר לשיווק אסטרטגי של יוסי לוי. "אתה עובר שם שינוי תודעתי יוצא דופן. ישבתי שם וחטפתי את השוק של החיים כי יצאתי עם כלים מטורפים. לא תיאוריות. מכונה שיווקית - איך לכתוב אותה, מה צריך להיות במודעות, איפה צריך לפרסם ואיך, וברגע שאתה עושה את זה מגיעים אלייך הלקוחות שאתה רוצה. בלי להתפשר על מחיר זול או מבצעים, פשוט לקוחות שכיף לי איתם ומשלמים לי מה שמגיע לי".

"אי אפשר לצאת מהסמינר אותו בנאדם שנכנסת אליו"
"אי אפשר לצאת מהסמינר אותו בנאדם שנכנסת אליו"צילום: יח"צ

הסיפור של רבקי הוא אחד מבין מאות סיפורים מעוררי השראה אליהם נחשפנו מקרב המשתתפים בסמינר השיווק האסטרטגי. אבל מה בפועל קורה שם באירוע?

"בסמינר אנחנו מחברים את כל חלקי הפאזל לבניית עסק יציב ומשגשג לטווח ארוך ומובילים אותך לעשות שינוי מהפכני בעסק" מסביר לוי. "איך להביא לקוחות חדשים בעקביות באמצעות מכונות שיווקיות חכמות. איך מייצרים מצב שלקוחות נכנסים על בסיס שוטף וגם באמת נשאר לי מזה כסף. איך לתמחר נכון, איך לעבוד נכון כלכלית. איך לנהל את הזמן שלנו בצורה יעילה, כתיבת שיווקית נכונה, בניית קהילה מעריצה ועוד נושאים רבים ומגוונים. בסופו של דבר, אנחנו מלמדים איך לעבוד הרבה פחות קשה והרבה יותר חכם, ובהתאם להרוויח הרבה יותר כסף."

בולטים במיוחד הדברים שמספר לנו אליהו ויצמן, מורה לצמיחה רוחנית ומייסד "הבית לבריאות מעשית": "לפני שהגעתי ליוסי לוי הבנתי שאני לא יכול להמשיך בעסק בצורה שבה עבדתי, כל פעם להמציא מחדש מוצרים ולחשוב איך להביא אנשים. לא היה לנו מערך שיווקי מסודר ולא היה לי מושג מה אני עושה. תוך שבוע כבר בנינו מכונה שיווקית והחזרנו את ההשקעה שלנו. יוסי עשה המון עבורנו, עפו איתנו בחשיבה, ביצירתיות, בכמה שאין גבולות למה שאפשר להשיג. יישמנו אולי חמישה אחוזים מכל הכלים שקיבלנו מיוסי לוי ועדיין העסק קפץ פי 13 ויותר".

"העסק קפץ פי 13 ואפילו יותר". אליהו ויצמן.
"העסק קפץ פי 13 ואפילו יותר". אליהו ויצמן.צילום: יח"צ

3 ימים שמגלמים ידע של חיים שלמים

לפי לוי, לא צריך להיות קוסם או גאון בשביל להצליח בעסקים, אלא פשוט ליישם באופן הדוק שיטות מובנות ומוכחות שנותנות תוצאות. אחרי כישלון הסטארטאפ שלו, יצא יוסי למסע אינטנסיבי של למידה ממומחים אגדיים בתחום השיווק והמכירות, אנשים כמו פרנק קרן, אחד הגורואים השיווקיים הגדולים בעולם ומחלוצי המכירות באינטרנט או ג'יי אברהם, המנטור האישי של טוני רובינס מי שדורג בעבר על ידי פורבס כאחד מחמשת מאמני המנהלים והמנטורים העסקיים הטובים ביותר, שהפכו עם השנים להיות הממליצים הכי גדולים שלו.

את כל הידע והניסיון שצבר בבניית עסקים בארץ ובחו"ל איגד לסמינר אינטנסיבי, חוויתי ומעשיר, הכולל אך ורק תוכן פרקטי שאפשר לרוץ וליישם בצורה מיידית, בלי מודלים מורכבים ובלי סיסמאות ריקות.

כבר ביום הראשון של הסמינר לומדים המשתתפים על 13 סוגים של מכונות שיווקיות ומנגנונים שמזרימים לקוחות חדשים לעסק כל הזמן, לצד עבודה מעמיקה על מיקוד עסקי ותמחור שמאפשרים להשיג רווחיות גבוהה יותר לכל שעת עבודה, וכל זה תוך כדי סימולציות חיות ותרגול מעשי כבר במהלך הסמינר.

ג'יי אברהם, מי שדורג בעבר על ידי פורבס כאחד מחמשת מאמני המנהלים והמנטורים העסקיים הטובים ביותר. צילום: יח"צ.

אחריות מלאה ואפס סיכונים

אם יש משהו אחד שמטה את הכף סופית הוא ההתחייבות חסרת התקדים של יוסי לוי בפני משתתפי הסמינר. לוי מציע אחריות מלאה, כולל התחייבות להחזר כספי מלא לכל משתתף בסמינר שלא ירגיש שקיבל ערך מלא וכלים שיעזרו לו להצליח.

"בחלוף השנים עברו דרכנו אלפי בעלי עסקים. מי שסופג את הידע, נצמד לשיטות העבודה ומיישם - מצליח, ויש לנו אינספור סיפורי הצלחה שמוכיחים את זה. אני כל כך בטוח בערך ובידע שאנחנו מעבירים בסמינר שאני אומר לכל מי שמתלבט אם להירשם - בואו, תשתתפו בכל ימי הסמינר ואם בסיומם לא תרגישו שזו ההשקעה הכי טובה שעשיתם בעסק שלכם, דברו איתנו ותקבלו את כספכם בחזרה, בלי שאלות ובלי אותיות קטנות".

בנוסף, ועל מנת להבטיח שהמשתתפים באירוע 'מרחוק' יוכלו ליהנות ממלוא החוויה, שולח לוי לכל הנרשמים ערכת בונוסים מטורפת ישירות עם שליח עד הבית, על חשבונו!

בנוסף לספר העבודה של הסמינר, מצורפים בערכה סדרה של קורסים ומדריכים משלימים שהם חובה לכל עסק בישראל: ניהול עובדים וגיוס עובדים, שאלות קריטיות בעסקים, מדריך לניהול זמן ושיפור הרווחיות וכן 2 גיליונות מיוחדים של מגזין השיווק האסטרטגי הנשלח בלעדית רק ללקוחות הפרימיום של יוסי לוי.

"ללמוד ממי שכבר הצליח ובנה את עצמו ב-10 אצבעות"

מסכם את הדברים אלדד עוזרי, יזם ציבורי ומנכ"ל "אלדד מעוף אסטרטגיה ופיתוח ארגונים":

"התורה של המכונות השיווקיות משנה לך את כל התפיסה של העסק. איך אתה לוקח את כל השיווק ובונה מכונה שעובדת בשבילך בצורה שיטתית וסדורה בלי שאתה מתערב, וכל העסק נראה אחרת. הזרימה של הלקוחות נראית אחרת, היכולת לייצר לידים כל הזמן, לייצר פעילות, לייצר גדילה. היא הופכת את העשייה למשהו אחר. הסמינר פתח לי את הראש והיום אני מיישם את זה בהצלחה.

"לבוא ולפגוש את יוסי לוי, שאת מה שהוא למד בארה"ב הוא הגיע לארץ ויישם, וב-10 אצבעות בנה פה חברה עם עליות ועם ירידות, עם האתגרים של השוק הישראלי, ובסמינר אתה פוגש את האיש מאחורי ההצלחה ורואה את היכולת לתרגם את הכל לפרקטיקה, איך עושים את זה פה ובאמת מצליחים. מספיק כלי אחד קטן שתיישמו ואתם יכולים לשנות את כל הרווחיות, השיווק, המכירה. אין בכלל מה להתלבט".