מתן אלימלך
מתן אלימלךצילום: יח"צ

בעולם כה תחרותי לשיווק העסק משמעות מכרעת להצלחת או אי הצלחת העסק. עם זאת, על אף החשיבות הרבה, עסקים רבים נופלים פעם אחר פעם במלכודות דבש ובטעויות שעלולות לעלות לעסק בכסף רב ובנזק תדמיתי.

נתן אלימלך, מומחה רב ניסיון בשיווק דיגיטלי, משתף בשלוש טעויות נפוצות במיוחד, שכדאי, ואפילו מאוד, לבעלות ובעלי עסקים להימנע מהן.

אם יש לך עסק, ארגון או עמותה – את הכתבה הזו לא כדאי לך לפספס. נתן אלימלך, המייסד של חברת הקידום המובילה נתן אלימלך בע"מ המעניקה שירותי שיווק דיגיטלי מתקדמים למגוון רחב של עסקים וארגונים ואחת הדמויות הוותיקות (כבר למעלה מ-15 שנים) והבולטות בעולם הקידום ברשת משתף בטעויות נפוצות שגורמות לעסקים רבים הפסדי כספים מיותרים במקרה הטוב ופגיעה במוניטין ובתדמית העסק במקרים הפחות טובים.

הגרלות להגדלת עוקבים

נדמה שאין מי שלא נחשף לפרסומי עסקים המציעים הגרלה כלשהי לכל מי שישתף את הפרסום ויעקוב אחר העסק בפייסבוק ו/או באינסטגרם. מעבר לכך שפעילות שכזו מביאה לקהל שאינו רלוונטי לעסק, מה שפוגע ויפגע בפעילות העמוד, החשבון עלול גם להיסגר על הפרת תנאי הקידומים של פייסבוק/אינסטגרם ויותר מכך, העסק יהיה חשוף לתביעות לאור חוק ההגרלות הקיים בישראל.

פייסבוק למשל אוסרת על התניית שיתוף או לייק לעמוד כתנאי להשתתפות בהגרלה או קידום של העסק. אם בכל זאת בחרתם לעשות הגרלה שעומדת בחוקי הפייסבוק עדיין עליכם לעמוד בכללי חוק ההגרלות הישראלי!

חוק ההגרלות מחייב בין היתר למנות מפקח להגרלה שחייב להיות עו"ד או רו"ח ולפרסם את פרטיו – גם כאשר מדובר בהגרלה זעירה. מה האלטרנטיבה? ביצוע תחרות ולא הגרלה. ברגע שאלמנט המזל מבוטל הרי שיצאתם מתחום חוק ההגרלות. לא לשכוח שגם בתחרויות אסור להתנות השתתפות בשיתופים וכדו'.

כמות על חשבון איכות

עסקים רבים טועים לחשוב כי פרסומים רבים ברשתות החברתיות מסייעים לשיווק העסק. הכלל הבסיסי שיש לזכור הוא שרשתות חברתיות הן קודם כל ודבר ראשון פלטפורמות לצריכת תוכן. הגולש הממוצע נחשף לכמות תוכן כה רבה שמרבית הפרסומים והמודעות 'הולכות לאיבוד'. עדיף לפרסם אפילו רק פעם אחת בשבוע תוכן איכותי ומושקע המעניק לגולש ערך מוסף מאשר לפרסם מודעות גנריות ופוסטים שבלוניים מדי יום!

שיווק דיגיטלי בצורה עצמאית

הרשתות החברתיות מציעות כיום אופציה לקידום מהיר וקל של תוכן בלחיצת כפתור. מדובר במלכודת דבש של ממש אשר גורמת לבעלי עסקים לנסות ולקדם את העסק עצמאית -,מבלי לסנן קהלים לא רלוונטיים ובלי להשתמש בטכניקות קידום מתקדמות יותר כדוגמת רימרקטינג וצביעת קהלים ומבלי להכיר באמת את המורכבות שבשיווק דיגיטלי. יותר מכך, גם ביצוע קורס כלשהו או רכישת מדריכים שונים לשיווק לא הופכים בעל עסק לאיש שיווק בן רגע.

מהר מאוד מגלים חלק גדול מהמפרסמים עצמאית כי תקציבי הפרסום שלהם מתבזבזים לחינם על קהלים לא רלוונטיים. חשוב לפנות לחברת שיווק דיגיטלי מקצועית שתדע לבחור את ערוצי השיווק הנכונים לעסק, תדע לזהות ולבנות קהלי יעד רלוונטיים, תדע ליצור מודעות מתקדמות ומגוונות בהתאם לצרכים ולא פחות חשוב מכך תדע לנתח נתונים ולבצע אופטימיזציה לשיפור התוצאות.

חברת 'נתן אלימלך בע"מ' מעניקה מעטפת שיווק מושלמת לעסקים הכוללת מיתוג, כתיבת תוכן, קידום אורגני, קידום ממומן, בניית אתרי אינטרנט, בניית אפליקציות, הנגשת אתרים, קידום ברשתות חברתיות וניהול סושיאל מלא, אוטומציות מתקדמות, עיצוב גרפי, הקמת חנויות מקוונות ועוד... החברה מציעה תכנית מקיפה המותאמת בצורה מדויקת לכל עסק.

לשיחת ייעוץ ללא עלות ניתן להתקשר אל המספר: 0507276446

מוזמנים לבקר באתר החברה: www.natanelimelech.co.il