
סקר TGI של חברת 'קנטאר מדיה' שפורסם הבוקר (שני) מצביע על ירידה בשיעורי ההאזנה לרדיו וכן ירידה בחשיפה לעיתונות.
שיעור החשיפה הכולל לעיתונות יומית בין יולי 2023 ל-יוני 2024 עומד על 40.4% בקריאת עיתוני יום חול בממוצע לעומת 41.0% בשנה שעברה. עיתון "ישראל היום" מוביל עם שיעור חשיפה של 27.0% לגיליון יום חול ללא שינוי מהשנה שעברה. העיתון ידיעות אחרונות רשם ירידה בחשיפה ועומד על 20.0% לעומת % 22.3 בשנה שעברה.
בעיתונות סוף שבוע שיעור הקריאה ירד ל-45.5% לעומת 47.0% בשנה שעברה. ישראל היום במקום הראשון עם 26.7%, ידיעות אחרונות במקום השני עם 21.8%, במקום השלישי: הארץ עם 7%, העיתון בשבע עם 6.6% מעריב סוף השבוע עם 4.7% ועיתון מקור ראשון עם 4.5%.
בעיתונות הכלכלית: כלכליסט מוביל עם 8.1% בחציון הראשון לשנת 2024, דה מרקר עם 5.9% וגלובס יציב עם 3.2%.
שיעור ההאזנה השנתי לרדיו ביום חול ממוצע ירד ל 58.7% בהשוואה ל-62.1% בשנה הקודמת. תחנות הרדיו האזוריות המשווקות על ידי שפ"א רשמו ירידה חדה ל-25.6% בהשוואה ל-28.9% בשנה שעברה. התחנות האזוריות המשווקות על ידי אס מדיה רשמו ירידה ל-11.8% מול 13.7% בשנה שעברה.
תחנות תאגיד השידור "כאן" רשמו ירידה בשיעור נהאזנה הכולל ל-35.2% בהשוואה ל-36.6%. תחנות גלי צה"ל ירדו מעט ל-36.0% בהשוואה ל-36.1% בשנה שעברה. בין התחנות המיועדות לציבור הדתי והחרדי: רדיו "קול חי" ירד מ-5.9% ל-4.7%, רדיו "קול ברמה" ירד מ-4.3% ל-4.2% וכאן מורשת רשמה ירידה מ-4.7% ל-4.2%.