
עד לא כך-כך מזמן, הקשר בין השכנים ו-וועד הבית בבנייני מגורים היה מתבצע פנים מול פנים, דרך שיחות ישירות ומפגשים אישיים. כיום, ההתנהלות השתנתה באופן משמעותי, כאשר חלק נכבד מהתקשורת והניהול מתבצעים באמצעות אפליקציות דיגיטליות. השינוי נובע בעיקר מכך שחברות ניהול מקצועיות נכנסו לתמונה ומנווטות את התהליך בצורה יעילה ומודרנית. האפליקציות השונות מאפשרות תקשורת מהירה ונוחה בין הדיירים והוועד, שיפור בניהול התחזוקה והמשאבים של הבניין, וכתוצאה מכך, חווית מגורים משופרת ועדכנית יותר.
בחברת גינדי לקחו את הנושא כמה צעדים קדימה, והאפליקציה שמשרתת את דיירי מתחם גינדי TLV היוקרתי היא יוצאת דופן במובנים רבים. תהליך הפיתוח שלה לא הסתיים בתוך חודש, אלא נמשך במשך שנים והוא ממשיך תוך כדי תנועה ואכלוס המתחם, בדמות פיתוחים ואפשרויות חדשות המתווספות באופן שוטף בהתאם לדרישות שעולות מהשטח.
אפליקציה זו משלבת טכנולוגיה מתקדמת עם הבנה עמוקה של הצרכים היום-יומיים של הדיירים. כתוצאה מכך, היא אינה רק כלי טכני, אלא פתרון הוליסטי לשיפור איכות החיים במתחם, דבר שמקל מאוד על הדיירים, מחבר ביניהם ויוצר קהילה פעילה ותומכת.
פונקציות מרכזיות לשיפור איכות החיים והביטחון
האפליקציה לדיירים במתחם המגורים היוקרתי גינדי TLV מציעה מגוון של פונקציות מרכזיות לשיפור איכות החיים ותחושת הקהילה. בין הפונקציות הבולטות ניתן למצוא גם ממשק המחזק את תחושת הביטחון.
הדיירים יכולים להיכנס לבניין באמצעות זיהוי פנים דרך האפליקציה, מה שמבטל את הצורך להשתמש במפתחות או בצ'יפים. זהו פתרון פרקטי במיוחד כאשר ידיהם של הדיירים מלאות בסחיבות מהקניון הסמוך, דבר שמקצר את זמן הכניסה לבניין ומשפר את הנוחות היומיומית שלהם.
משיחה קצרה עם מנהל השיווק של החברה, עילאי אוריין שהתגורר באחד המגדלים במתחם, למדנו כי אורחים המוזמנים לבניין מקבלים קוד QR לפתיחת הדלת והנתונים שלהם מועברים לשומר, כך שהביטחון נשמר ברמה הגבוהה ביותר. הפתרון הזה מאפשר לדיירים להזמין אורחים בקלות ובמהירות, וזה מבטיח כי השומר תמיד יהיה מודע למי שנכנס לבניין, מה שמגביר את תחושת הביטחון במתחם.
פרסום והצעת שירותים מקצועיים
האפליקציה הייחודית כוללת גם עמוד ייעודי שבו הדיירים יכולים לפרסם ולהציע את שירותיהם המקצועיים, כגון: ראיית חשבון, עריכת דין, שירותי קוסמטיקה ועוד. עמוד זה יוצר מרחב קהילתי המאפשר לדיירים להציג את כישוריהם ולהכיר את מקצועותיהם של השכנים, דבר שיכול להוביל גם ליצירת קשרים עסקיים חדשים בתוך המתחם. כך שהפלטפורמה הזו מאפשרת לדיירים למצוא לקוחות בקרבת מקום, לבסס שיתופי פעולה מקצועיים, ולהרחיב את מעגל העסקים שלהם.
פעילויות קהילתיות מגוונות
בזכות האפליקציה החדשנית, הפעילויות המשותפות של הדיירים מגיעות אף אל מעבר לים. רבים מהם התאחדו ויצאו לטיול בחו"ל בזכות הקהילתיות שנבנתה במתחם דרך ערבי קריאה ושירה, סדנאות יצירה, שיעורי יוגה, פילאטיס ועוד. כך שמתחם גינדי TLV הופך למקום שבו הדיירים לא רק גרים יחד, אלא גם מבלים יחד, תומכים אחד בשני ויוצרים חוויות משותפות שמחזקות את הקשרים בין כולם. דבר שהוא כלל אינו מובן מאליו בחיים כיום בישראל ועוד בתוך עיר גדולה כמו תל אביב.
שירותי נוחות מותאמים אישית
זקוקים לשירותי כביסה, גיהוץ, תיקונים בבית ועוד דרך אנשי מקצוע מומלצים? דיירי גינדי TLV יכולים להזמין את השירותים הללו בלחיצת כפתור, וכך לחסוך זמן ומאמץ בחיפוש אחר ספקים אמינים, אלא ליהנות מנוחות מקסימלית כשהשירותים הנדרשים זמינים בכל עת. אגב, דרך האפליקציה ניתן להזמין גם שירותי וטרינריה מהירים עד פתח הבית. בנוסף, האפליקציה מאפשרת להזמין מקומות בבריכה או בחדר הכושר, דבר שמונע עומסים ומבטיח שימוש מסודר במתקני המתחם ללא עיכובים או ריבים מיותרים.

חדשנות מתמדת ותמיכה טכנית
בניגוד לאפליקציות אחרות בתחום, שבעיקר נועדו לגביית תשלום ועד הבית או לפתיחת קריאות על בעיות מסוימות בבניין, האפליקציה של גינדי TLV לא רק שמאפשרת את כל אלו אלא גם הרבה יותר, תוך התעדכנות מתמדת בהתאם לצרכים העולים מן השטח. הנהלת המתחם דואגת לעדכן ולשפר את האפליקציה בהתאם למשוב מהדיירים ולצרכיהם המשתנים. התמיכה הטכנית זמינה תמיד, והפיתוח מתבצע בשיתוף פעולה מלא עם הדיירים, מה שמבטיח שהאפליקציה תמשיך להיות כלי מרכזי בניהול החיים במתחם היוקרתי.
בפרסומת ישנה בטלוויזיה היה נהוג לומר כי יש תמורה לאגרה, כיום דיירי מתחם גינדי TLV אומרים כי יש תמורה להשקעה של מעל ל-3 מיליון שקלים שחברת גינדי ביצעה בפיתוח של אפליקציה משנה חיים.
באמצעות שילוב חכם של טכנולוגיה, קהילה ובטיחות, האפליקציה משפרת את איכות החיים של הדיירים במתחם ומעמידה סטנדרט חדש לניהול מתחמי מגורים מודרניים, ומתחם גינדי TLV הפך מהר מאוד למקום שבו הדיירים לא רק גרים, אלא חיים, נהנים ומתחברים, וכל זאת תודות לאפליקציה המותאמת אישית לצרכיהם.
מעוניינים להצטרף אל מתחם המגורים היוקרתי גינדי TLV? חייגו עכשיו *8070 לשמוע על האכלוס של מגדל המגורים הרביעי והאחרון.