מבצעי המכירות והמיתוג לא עזרו: הכנסות רמי לוי ברבעון השני של 2024 הסתכמו ב-1.83 מיליארד שקל, עלייה של 2.2% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.
את הירידה ברווחים החברה מייחסת להעמקת המבצעים לצרכן לקראת חג הפסח ומעיתוי חג הפסח שחל השנה ברבעון השני ובשנה שעברה חל ברבעון הראשון.
הרווח הגולמי הסתכם בכ-430 מיליון שקל, בהשוואה לכ-452 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, ירידה של 5%.
פרסום הדו"ח מגיע בצל הפרסום לפיו הרשות לניירות ערך בודקת חשד להפרות דיווח בחברת רמי לוי שיווק השקמה. החברה דיווחה למשקיעים כי הרשות מקיימת בירור מנהלי בחשד להפרות דיווח בקשר לדוחות הכספיים של החברה לרבעון הראשון של 2023, וכן לדיווחיה של החברה בנוגע לכך. בין הדיווחים שבודקת הרשות הם דיווח מיידי מ-17 באוגוסט 2023 ודוח כספי מתוקן שהגישה החברה לרבעון הראשון לשנת 2023.
הבירור המנהלי מתנהל כנגד החברה וכנגד נושאי משרה בחברה.