אילוסטרציה
אילוסטרציהצילום: iStock

קן וילסון, תושב קליפורניה, גילה לאחרונה כי חשבונות החשמל הגבוהים שהוא משלם קשורים דווקא לצריכת החשמל של השכן שלו. וילסון הרגיש כבר כמעט שני עשורים כי חשבון החשמל שלו גבוה מדי, אך רק לאחרונה, לאחר שהחשבון נהיה גבוה במיוחד, הוא החליט לברר את העניין לעומק.

בראיון לרשת ABC, סיפר וילסון כי לפני מספר חודשים הוא הבחין בעלייה חדה בחשבון החשמל שלו, ולכן החליט לבדוק אילו מכשירים צורכים הכי הרבה חשמל בבית שלו. להפתעתו, גם לאחר שניתק את כל המכשירים החשמליים בבית, המונה המשיך לטפס ולהראות צריכת חשמל.

וילסון פנה לחברת PG&E, החברה שאחראית על אספקת החשמל לבניין בו וילסון והשכן מתגוררים, על מנת לבדוק האם יש תקלה במונה. למרבה ההפתעה, החברה גילתה כי מונה החשמל של וילסון מחובר לא רק לדירה שלו אלא גם לדירה של השכן שלו, כך שהוא משלם חשמל עבור שניהם.

החברה טוענת כי הטעות חלה לפני 15 שנים כאשר במהלך שיפוץ של מונה החשמל של וילסון הוא חובר גם לדירה של השכן. וילסון עצמו טוען כי הוא משלם חשבונות חשמל גבוהים מאז שהגיע לדירה בשנת 2006, כלומר כבר לפני 18 שנה.

לפי הדיווח בABC, PG&E פיצתה לבסוף את וילסון על התשלום העודף ששילם במהלך השנים, וזיכתה אותו
בפיצוי כספי בסכום של למעלה מ-600 דולר, כאשר לא ברור לפי איזה תעריף נקבע ההחזר. דובר החברה אמר כי על מנת למנוע תקלות דומות, מומלץ לוודא כי מספר המונה תואם למספר המזהה שהם מקבלים בחשבון החשמל החודשי שלהם.

רוצים עוד? כתבות חדשות בצעירים בערוץ 7- המקום בשבילכם!