בניית אתרים
בניית אתריםצילום: FREEPIK

במאמר הבא, החלטנו להציג לכם מספר טיפים מנצחים בהם תוכלו להשתמש בתור קווים מנחים עבור בניית אתרים חכמה. אז שנתחיל?

לפני הכול - מגדירים מטרה ברורה וקהל יעד

כל עסק כולל לא מעט מתחרים מאותה נישה, בטח כאשר לוקחים אותו אל עבר המרחב הדיגיטלי שהפך להיות חלק בלתי נפרד מהעולם בו אנו חיים היום. לכן כל-כך חשוב להקפיד על בידול ומיתוג בתהליך בניית אתרים. בסופו של דבר, אנחנו רוצים ליצור אתר לעסק שממחיש ללקוחות הפוטנציאליים שלנו ולקהל הגולשים למה אנחנו שונים מהמתחרים.

לשם כך, אפיון של קהל היעד והגדרה ברורה של יעדי האתר הם הבסיס לכל בניית אתר וירטואלי. כך נוכל ליצור אתר אפקטיבי ואיכותי, בין אם מדובר באתר תדמיתי ובין אם מדובר בפרויקט בניית אתר חנות לצרכי מסחר מקוון.

מבחן 3 השניות

מבחן 3 השניות הוא דרך די טובה לבדוק האם אתר לעסק שבנינו מושך ומעורר עניין בקרב הגולשים. גולש ממוצע מקדיש לאתר 3 שניות לפני שהוא מחליט האם להמשיך לגלול ואולי אפילו לרכוש, או להמשיך הלאה ביום שלו.

כך שאם אנחנו משקיעים בפרויקט של בניית אתר וירטואלי או בניית אתר חנות, נרצה להעמיד אותו במבחן הזה, לוודא שהוא מושך, קל לשימוש ומעביר מסר ברור בתוך שניות ספורות.

לא להתפשר על אמצעים ויזואליים

לא מעט בעלי אתרים לא מבינים עד כמה קריטי לשלב אמצעים חזותיים איכותיים כחלק בלתי נפרד מ בניית אתרים מקצועית. אמצעים חזותיים ותמונות איכותיות הם ההבדל בין אתר לעסק שמושך קהל לקוחות, לבין אתר שגרתי שאנשים לא זוכרים.

תמונות מעניינות ועיצוב ססגוני הם חלק חשוב במיוחד כאשר מדובר בפרויקט של בניית אתר חנות, בו נרצה להציג מוצרים ושירותים בצורה שתקדם מכירות ותמשוך את הגולשים לעיון נוסף.

חשוב לא פחות - להפוך את האתר לאישי

בניית אתרים מוצלחת כוללת גם נימה אישית שמחזקת את האמון והקשר עם הלקוחות. במקום להתמקד רק במקצועיות ובשירותים, ניתן להציג את האנשים שעומדים מאחורי אתר לעסק, להדגיש את האותנטיות והערך המוסף של הצוות או החברה.