
יאנגו דלי, מפעילת שירות המשלוחים הקמעונאי שפועל תחת מותג Yango Deli, נמכרה לקבוצת MNW בסכום של 40 מיליון דולר.
במסגרת העסקה הועברו כל מניות הפעילות בישראל לבעלות הקבוצה, שצפויה להמשיך להפעיל את השירות תחת המותג הקיים.
מהחברה נמסר כי בכוונת הקבוצה החדשה להרחיב את פעילותה בישראל לכ-100 סניפים תוך חמש שנים, ולבסס את מערך ההפצה שלה באחד ממרכזי הלוגיסטיקה הרובוטיים בארץ.
כמו כן, ייבחנו מודלים עסקיים וטכנולוגיים נוספים, לרבות אפליקציה חדשה לצרכנים.
יאנגו דלי פועלת בישראל מזה ארבע שנים, עם פעילות בפריסה של 31 ערים. לדברי החברה, במהלך תקופה זו הגיעה לרווחיות תפעולית ושינתה את מודל הקניות המהירות לקהל הישראלי.
העברת הבעלות נעשית על רקע מגמה של התייעלות והתמקדות טכנולוגית מצד חברת האם הבין־לאומית, הפועלת במקביל במספר מדינות.
טל בטיטו, מנכ"ל Yango Deli ישראל, שימשיך בתפקידו תחת הבעלות החדשה, מסר: "זהו פרק חדש ומרגש עבור יאנגו דלי. החברה תהנה מהידע והניסיון של קבוצת MNW בפיתוח והפעלה של מרכזים לוגיסטיים רובוטיים מתקדמים".