
המחיר הממוצע לחדר בירושלים כבר חצה את המיליון שקל. בארנונה ובבקעה, השכונות הסמוכות, מ"ר עומד על 40-43 אלף שקל. אבל בגבעת המטוס - השכונה החדשה בדרום העיר - המחירים עדיין נמוכים משמעותית. והקבוצה הבאה מוגבלת ל-15 דירות בלבד.
זו לא עוד שכונה. זו ההזדמנות האחרונה לקנות בירושלים בבנייה נמוכה, לא במגדל, ועל תוואי הרכבת הקלה שתיפתח בעוד שנתיים. הקבוצה נסגרת ב-3 בנובמבר, ואחרי זה - אין ערבות למחירים האלה.
>> להרשמה ללייב ב-3 בנובמבר 20:30 - לחצו כאן
יש 15 דירות שנשארו במחיר הישן של גבעת המטוס. אחרי שהקבוצה הבאה תיסגר ב-3 בנובמבר, היזם כבר לפני חצי שנה מכר במחירים גבוהים משמעותית. וזה אומר משהו פשוט: מי שרוצה להיכנס בהון עצמי של 289 אלף שקל, יש לו שבוע.
במרכז הפתרון עומדת שכונת גבעת המטוס, הממוקמת בדרום העיר בין שכונות ארנונה, בקעה ותלפיות, לאורכה של דרך חברון. השכונה החדשה צפויה להתחבר ישירות לקו הכחול של הרכבת הקלה ולכביש בגין דרום. השכונה האחרונה שמתוכננת מאפס ועוד ניתן למצוא בה דירות בפחות משלושה מיליון שקלים.
השכונה תוכננה בקפידה, בנייה נמוכה, שטחים ירוקים, מוסדות ציבור ושטחי תעסוקה. התכנון העירוני שואף ליצור מתחם מגורים שונה מזה המאפיין את מרכז העיר - כזה שמתאים לרוח הירושלמית הקהילתית ומציע איכות חיים שקטה לצד נגישות תחבורתית גבוהה.
להרשמה ללייב סקירת הפרויקט עם דביר דימרי לחצו כאן >>>
"לא כל יום נבנית שכונה חדשה בירושלים, ובוודאי לא בסדר גודל כזה", אומר דביר דימרי, יזם נדל"ן ומייסד קהילת יותר נדל"ן משכל. לדבריו, "מי שנכנס איתנו להשקעה בפרויקט הזה לפני שנתיים קנה חלום. אבל היום זה כבר קורה בשטח. העבודות מתקדמות, המחירים עלו בכחמישה אחוזים בשנתיים האחרונות, ועדיין מדובר באחד האזורים האחרונים בירושלים שבהם ניתן לרכוש דירה מתחת למחירי השוק".

פערי המחירים בולטים לעין: בשכונות הסמוכות ארנונה ובקעה נעים מחירי הדירות סביב 40-43 אלף ש"ח למ"ר, ואילו בגבעת המטוס ניתן עדיין למצוא דירות חדשות במחירים נמוכים משמעותית. הקרבה לשכונות המבוססות והתשתיות בתכנון הופכות את האזור להזדמנות עם פוטנציאל צמיחה ברור.
התנאים שהקבוצה מקבלת: הון עצמי של 289,000 ש"ח בלבד (10% מקדמה), פטור מלא ממדד, ותשלום 10/90. אבל זה תקף רק ל-15 הדירות שנשארו.
להרשמה ללייב סקירת הפרויקט עם דביר דימרי לחצו כאן >>>
שלא כמו רוב השכונות החדשות בעיר, גבעת המטוס מתוכננת לבנייה לרוחב ולא לגובה. "יש הבדל גדול בין מגורים במגדל לבין חיים בבניין בן 5-8 קומות", מסביר דימרי. "דמי ניהול, תחזוקה, בלאי - הכל אחר. גם האופי הירושלמי הקלאסי נוטה לבנייה קהילתית ונמוכה, וזה מה שצפוי להעניק לשכונה הזו את האופי המיוחד שלה".
בשנים האחרונות מקדם דימרי מודל חדש של רכישה קבוצתית, שאינו קבוצת רכישה קלאסית אלא איגוד של רוכשים פרטיים הפונים יחד ליזם, במטרה להשיג כוח קנייה מרוכז. "כשיזם מוכר עשרות דירות בחודש בלי פרסום ובלי אי ודאות, הוא מוכן לתת הנחות של מאות אלפי שקלים לכל דירה", הוא אומר. "זה לא טריק שיווקי, זו פשוט כלכלה".

המודל מציע יתרונות נוספים: שקיפות מלאה, ליווי מקצועי, תנאי תשלום נוחים ובחירה מוקדמת של מיקומים בפרויקט. דימרי מוסיף כי "הכוח כרגע נמצא אצל הקונים. היזמים צריכים למכור, הציבור זהיר, והבנקים מהדקים את הברזים. זה בדיוק הזמן שבו אפשר להשיג תנאים שלא יחזרו ברגע שהשוק יתחמם. מספיק שתהיה הורדת ריבית אחת כדי לשנות את כל התמונה".
הלייב יתקיים ביום שני, 3 בנובמבר, בשעה 20:30. 15 דירות, תנאים של הון עצמי מ-289,000 ש"ח, ופטור ממדד. אחרי 3 בנובמבר - אין ערבות שהתנאים האלה יישארו.
>> להרשמה ללייב ללא עלות - מקומות מוגבלים

גבעת המטוס, חברת ערים
