הרב קלמן בר בהכנסת ספר תורה לישיבת בני עקיבא בכפר הרואהמשה ערבה

ספר תורה שמומן באמצעות איסוף בקבוקים ופחיות למחזור הוכנס אתמול (ראשון) לישיבת כפר הרא"ה.

את המיזם הובילו תלמידי הישיבה יחד עם הרב איתי זורע, המשמש כר"מ בישיבה, במסגרת יוזמה שחיברה בין ערכי הקיימות למצוות כתיבת ספר תורה.

במשך כשנתיים אספו תלמידי הישיבה מאות אלפי בקבוקים ופחיות, והכנסות המיחזור שימשו למימון כתיבת ספר התורה. מעמד הכנסת ספר התורה נערך בהשתתפות הרב הראשי לישראל הרב קלמן מאיר בר, לצד תלמידים, בוגרים ותושבי האזור.

הרב קלמן בר, הרב הראשי לישראל, אמר: "בהתחלה שסיפרו לי לא האמנתי. אבל אתם ההוכחה שעם רצון הכל אפשרי. הספר הוא של עם ישראל, כולם היו שותפים בו, קטנים וגדולים, ציבור שלם. התרגשתי מאוד לשמוע שהספר גם הוקדש להצלחת כל עם ישראל".

ראש הישיבה הרב חביב, הוסיף: "העובדה שכל אות בספר הזה נרכשה בזכות עבודה מאומצת של התלמידים הופכת את המעמד למרומם פי כמה".

במהלך האירוע ליוו כאלף תלמידים ובוגרי הישיבה את ספר התורה בשירה ובריקודים ברחובות המושב. האירוע נחתם בסעודת מצווה חגיגית, שבה הודגש הקשר שבין עמל כפיים, שמירה על הבריאה ודבקות בתורת ישראל, ברוח חזונו של הרב נריה זצ"ל.