השר בן גביר מניף דגל ישראל בהר הביתצילום: דוברות

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר עלה היום (חמישי) להר הבית לרגל יום ירושלים. יחד איתו עלה ח"כ יצחק קרויזר.

השניים התפללו במקום ורקדו עם המבקרים היהודים בהר במשך שעה ארוכה לצלילי השיר "בנה ביתך בקרוב".

השר בן גביר בריקודים בהר הביתדוברות

בהמשך, במהלך תקדימי, הניף השר בן גביר דגל ישראל ענק בשטח ההר. "השנה היה לנו את הרמדאן הכי שקט. החזרנו את המשילות וההרתעה בירושלים ובכל מדינת ישראל. הר הבית בידינו", הצהיר.