ד"ר עידו נתניהו, אחיו של יוני נתניהו שנפל במבצע אנטבה, סיפר בראיון ל-i24news על תחושותיו במלאת 50 שנים למבצע.

"יוני השפיע עליי בהרבה מאוד דרכים. המבצע היה מבצע מופלא - ההכנות של היחידה נעשו ביממה וחצי בלבד, ובמקביל נבנה מודל של שדה התעופה באנטבה.

בזכות הרצון שזה יתבצע, זה קרה, ובמידה גדולה מאוד זה קשור למפקד הכוח, יוני: גם בשכנוע הקצינים שלו שהיו סקפטיים לגבי הצלחת המבצע וגם בשכנוע של שר הביטחון פרס", דברי נתניהו.