שני סיכולים ממוקדים מוצלחים בעזה: כוחות צה"ל תקפו בסוף השבוע וחיסלו את אחמד מוניר חליל זאזא, אחראי ההנדסה של גדוד מערב ג'באליה במרחב העיר עזה.
המחבל פעל לייצור וחלוקת אמצעי לחימה בין הפלוגות ושימש כאחראי על בניית מטענים ובתים ממולכדים.
בצה"ל מדגישים כי בעת האחרונה, זאזא ניסה להטמין מטענים בקרבת הקו הצהוב, במטרה לפגוע בכוחות צה"ל הפועלים במרחב.
בתקיפה נוספת שבוצעה בצפון הרצועה, חוסל המחבל חסין צפדי, מפקד מערך הצליפה בעיר עזה.
צפדי היה אחראי לאורך המלחמה על כלל מתווי הצליפה נגד כוחותינו במרחב העיר עזה. בתקופה האחרונה, הפר באופן שיטתי את הסכם הפסקת האש, וניסה לפעול להכשרת מחבלים ולקידום מתווי צליפה נוספים נגד כוחות צה"ל.