
בצה"ל החליטו למנות את סא"ל ג' לתפקיד מג"ד 52, אחרי נפילתו של דור גדליה בן שמחון ז"ל. ג' החל את שירותו הצבאי בחטיבה 188.
הקצין ייכנס לתפקידו בימים הקרובים.
ג' שימש עם תחילת המלחמה כקצין אג"ם בחטיבת האש 215, בהמשך כמפקד משל"ט בחטיבה הצפונית ולחם ברצועת עזה.
בשנה האחרונה הקים את משל"ט ים המלח, המכונה גם "גדוד ניר 843".
