החופה המרגשת של מרים ואופקצילום: יוחאי סמט

מרים שני, אלמנתו של סרן אורי שני ז"ל שנפל בשבעה באוקטובר, נישאה אמש (שלישי) לאופק, שהיה מפקדו של אורי במסלול ההכשרה ביחידת אגוז.

במהלך טקס החופה נשא אופק דברים מרגשים והתייחס לנוכחותו של אורי בחייהם. "אורי איתנו בכל שלב ומלווה אותנו בכל צעד וגם היום. מרים ואני הולכים להקים בית יחד. קומה שנייה על יסודות איתנים נעוצים עמוק בקרקע. תודה על הקומה הראשונה. תודה על הכל", אמר.

החתן הוסיף והתייחס למורכבות שבמעבר מאובדן לתקווה: "איזה מן עולם זה - שגלגל החיים לא עוצר. עולם שבו אור וחושך משמשים בערבוביה, שרב הופך לתלמיד, ומפקד הופך לשותף לדרך. מעגלים שנסגרים ונפתחים ללא הרף".

דבריו המרגשים של אופק בחופהבאדיבות המשפחה

בדבריו תיאר אופק את תהליך ההתמודדות והצמיחה מתוך השבר: "יש אבנים כאלה, שבטח רובן, נשברו לאלפי רסיסים קטנים והחיבור שלהם מחדש הוא סיפור חייה של האומה הזאת - של עם ישראל. 'אם בהר חצבת אבן להקים בניין חדש, לא לשווא אחי חצבת, כי מן האבנים האלה ייבנה מקדש'".

עם אירוסיהם של השניים התייחס אביו של אורי, יהושע שני, לקשר שנרקם ביניהם ואמר כי בין השניים יש "חיבור מרגש שממשיך את הדרך, הערכים והאחווה העמוקה שהיו ביניהם".

"אנו מאמינים שגם ברגעים הללו הוא שמח איתנו, מחזק ומלווה מלמעלה", הוסיף.

האב השכול יהושע שני מברך בחופה: "שמח תשמח"באדיבות המשפחה