כוחות ביו"ש. ארכיון
כוחות ביו"ש. ארכיוןצילום: דובר צה"ל

חייל צה"ל בשירות סדיר, תושב באר שבע, חולץ הלילה (חמישי) על ידי כוחות משטרה מהעיירה הפלסטינית תרקומיא, לאחר שנמצא במקום כשהוא אזוק ולבוש מדים.

השוטרים הוזעקו לזירה בעקבות דיווח שהתקבל ממנגנוני הביטחון. מפרטי החקירה עד כה עולה כי מדובר בתושב באר שבע שטוען כי נחטף על רקע פלילי וטענותיו נבדקות.

בשיתוף פעולה עם מנהלת התיאום והקישור מול הרשות הפלסטינית ומנגנוני הביטחון הפלסטיניים, הועבר החייל לידי כוחות הביטחון. הוא נחקר בתחנת משטרת חברון.

בהמשך צפויה החקירה לעבור לטיפול של המשטרה הצבאית החוקרת.