צופה להגדיל את מכירות הגבינה הלבנה בכ- 40% ולהגיע לנתח שוק של כ- 14% תוך שנה מההשקה. כתבנו פינחס קופר מציין כי מחלבת טרה ממשיכה לחדש ומשיקה לראשונה בישראל גבינה לבנה 3% בטעם של 5%. המהלך של טרה מהווה המשך ישיר להצלחה האדירה של קוטג' טרה 3% בטעם של 5%, אשר ממשיך להתחזק והגיע לנתח שוק של 15.8% על פי נתוני נילסן מחודש דצמבר 2003 (עליה מ- 14.5% בחודש נובמבר) בהשוואה לשטראוס עם 12.4% נתח שוק בדצמבר (ירידה מ-12.9% בחודש נובמבר) ותנובה עם נתח שוק 71.1% בדצמבר (לעומת 71.9% בנובמבר). גבינה לבנה טרה 3% בטעם של 5% תחליף את הגבינה הלבנה 5% הנמכרת כיום. במקביל גם מאגדת החיסכון של הגבינות הלבנות של טרה תשתנה ותכיל מעתה שני גביעי גבינה לבנה טרה 3% בטעם של 5%. דני פלד, סמנכ"ל שיווק טרה, "טרה מובילה מהלך נוסף בו היא מקווה להעתיק את הצלחת קוטג' טרה 3% בטעם של 5% לתחום הגבינות הלבנות. גבינה לבנה בישראל היא מוצר בסיס כמו הקוטג', מוצר הנכנס לבתים רבים ומשמש לשימושים שונים. החלטנו לצאת מהסטנדרט הקיים ולהוריד מסל המוצרים שלנו את הגבינה הלבנה 5% וזאת בכדי להעניק לצרכנים סטנדרט חדש - גבינה לבנה 3% איכותית יותר עם מרקם וטעם של גבינה לבנה 5% שומן. אנו מאמינים כי הצרכנים יראו בגבינה החדשה שלנו, הצעה אטרקטיבית עבורם ויבינו כי זו הצעה כדאית יותר מקניית גבינה לבנה 5% וזאת משום שהגבינה החדשה של טרה מאפשרת לצרכנים ליהנות מכל היתרונות של גבינה לבנה 5% שומן בכ-40% פחות שומן, קלוריות וכולסטרול". טרה צופה כי המהלך החדש להשקת גבינה לבנה 3% בטעם 5% יחזק את כוחה בשוק הגבינות הרכות ויגדיל את מכירותיה בכ-40%. ההשקעה של טרה במהלך נאמדת בכ-200,000$ וכוללת פיתוח, החדרה ותמיכה שיווקית. טרה צופה להגיע לנתח שוק של כ-14% תוך שנה מההשקה. שוק הגבינות הרכות נאמד בכ-300-350 מיליון ₪ בשנה. לטרה נתח שוק של 10% (דצמבר 2003 על פי נילסן). (פ.ק.)