הלילה ירו הפלשתינים לעבר רכב ישראלי בכביש עוקף יריחו. לא היו נפגעים. לרכב נגרם נזק.
אל משרד התיאום והקישור בנווה דקלים נורו הלילה יריות. לא היו נפגעים.
הלילה השליכו פלשתינים שני רימוני-רסס לעבר מוצב צה\"ל בגבול ישראל-מצרים סמוך לרפיח.
לא היו נפגעים. חיילי צה\"ל השיבו אש.
מטען חבלה התפוצץ אתמול לפנות בוקר צפונית לעיר שכם, בשעה שבמקום עבר כוח צה\"ל.
לא דווח על נפגעים, ולא על נזק.
הפלשתינים טענו כי בעקבות האירוע, סגר צה\"ל את האזור, וניתק את הקשר בין הכפרים באזור לבין העיר שכם.
יריות נורו לעבר רכב שנסע ליד קיבוץ מרב שליד הגלבוע. כך מסרה נהגת הרכב. לה או לרכב לא נגרם כל נזק.
אתמול הסיר צה\"ל את העמדה המאבטחת את צומת תפוח. משהתרעמו המתיישבים על הדבר הגיב דובר צה\"ל ואמר כי הדבר נעשה משיקולים מבצעיים. כמו כן נמסר כי צה\"ל יחזיר את העמדה למקומה ובינתיים הוא מקיים במקום פעילות היקפית סמויה וגלויה ומתגבר את המקום בשעות העומס.
אל משרד התיאום והקישור בנווה דקלים נורו הלילה יריות. לא היו נפגעים.
הלילה השליכו פלשתינים שני רימוני-רסס לעבר מוצב צה\"ל בגבול ישראל-מצרים סמוך לרפיח.
לא היו נפגעים. חיילי צה\"ל השיבו אש.
מטען חבלה התפוצץ אתמול לפנות בוקר צפונית לעיר שכם, בשעה שבמקום עבר כוח צה\"ל.
לא דווח על נפגעים, ולא על נזק.
הפלשתינים טענו כי בעקבות האירוע, סגר צה\"ל את האזור, וניתק את הקשר בין הכפרים באזור לבין העיר שכם.
יריות נורו לעבר רכב שנסע ליד קיבוץ מרב שליד הגלבוע. כך מסרה נהגת הרכב. לה או לרכב לא נגרם כל נזק.
אתמול הסיר צה\"ל את העמדה המאבטחת את צומת תפוח. משהתרעמו המתיישבים על הדבר הגיב דובר צה\"ל ואמר כי הדבר נעשה משיקולים מבצעיים. כמו כן נמסר כי צה\"ל יחזיר את העמדה למקומה ובינתיים הוא מקיים במקום פעילות היקפית סמויה וגלויה ומתגבר את המקום בשעות העומס.