כתבנו קובי פינקלר מוסר שבין הצעדים הראשונים הננקטים בימים אלו, השתתפות מועצת החלב עם מגוון גבינות מובחרות בתערוכת מזון כשר ומתן חסות ו...כיבוד של גבינות מובחרות, באירוע ה- GA – ועידת הארגונים היהודיים בצפון אמריקה, המתקיימת בימים אלה בקליבלנד, אוהיו.
ראשי הארגונים היהודיים נהנים שם ממגשים מלאים כל טוב, תנובת הרפתות והדירים הישראלים: גבינות קשות, גבינות לבנות, גבינות פטה ממגוון המחלבות הישראליות.
מנכ"ל מועצת החלב, שייקה דרורי, מסר כי מחקרים שערכה המועצה מעלים שבשוק האמריקאי הכשר יש ביקוש רב למוצרי חלב כשרים המצטיינים בטעם, באיכות ובמגוון המאפיין את המוצרים הישראליים. "המגדלים והמחלבות בישראל מייצרים את החלב הטעים והאיכותי בעולם. המחלבות מייצרות ממנו מגוון אדיר של מוצרים, חלקם ייחודיים מאוד. ההקפדה שלנו על כשרות ידועה. זה אך טבעי לחבר בין הנתונים הקיימים ולהציג יתרון יחסי גדול בשוק הכשר בארה"ב".
כיום מייצאות המחלבות הישראליות לשוק האמריקני כ- 700 טון מוצרי חלב בשנה, בהיקף כספי של
כ- 4 מיליון $. עיקר הייצוא הוא של גבינות פטה מחלב כבשים, גבינות רכות ומעדני חלב.
"מחקרים שביצענו מוכיחים שיש כאן פוטנציאל של כמאה מיליון דולר ייצוא של גבינות ומוצרי חלב מובחרים. לאחר שנחדור לשוק הכשר, אין ספק שננסה לפנות גם לשוק הפרימיום הכללי ולהציע לצרכן האמריקאי מהמבחר של הגבינות ומוצרי החלב הייחודיים שלנו" אמר דרורי.
על מנת לקדם את שיווק הגבינות הישראליות בארה"ב, מפעילה המועצה את יועץ השיווק מולי פלינט
וכן גם נשכרו שירותיה של חברת יחסי הציבור פיליפ רסקין אינטרנשיונאל.
דרורי ציין כי המאמצים לפיתוח שווקי הייצוא הם אך נדבך אחד שפעילות מועצת החלב להגברת הביקושים למוצרי החלב הישראלי ב- 15% בחמש השנים הבאות.
ראשי הארגונים היהודיים נהנים שם ממגשים מלאים כל טוב, תנובת הרפתות והדירים הישראלים: גבינות קשות, גבינות לבנות, גבינות פטה ממגוון המחלבות הישראליות.
מנכ"ל מועצת החלב, שייקה דרורי, מסר כי מחקרים שערכה המועצה מעלים שבשוק האמריקאי הכשר יש ביקוש רב למוצרי חלב כשרים המצטיינים בטעם, באיכות ובמגוון המאפיין את המוצרים הישראליים. "המגדלים והמחלבות בישראל מייצרים את החלב הטעים והאיכותי בעולם. המחלבות מייצרות ממנו מגוון אדיר של מוצרים, חלקם ייחודיים מאוד. ההקפדה שלנו על כשרות ידועה. זה אך טבעי לחבר בין הנתונים הקיימים ולהציג יתרון יחסי גדול בשוק הכשר בארה"ב".
כיום מייצאות המחלבות הישראליות לשוק האמריקני כ- 700 טון מוצרי חלב בשנה, בהיקף כספי של
כ- 4 מיליון $. עיקר הייצוא הוא של גבינות פטה מחלב כבשים, גבינות רכות ומעדני חלב.
"מחקרים שביצענו מוכיחים שיש כאן פוטנציאל של כמאה מיליון דולר ייצוא של גבינות ומוצרי חלב מובחרים. לאחר שנחדור לשוק הכשר, אין ספק שננסה לפנות גם לשוק הפרימיום הכללי ולהציע לצרכן האמריקאי מהמבחר של הגבינות ומוצרי החלב הייחודיים שלנו" אמר דרורי.
על מנת לקדם את שיווק הגבינות הישראליות בארה"ב, מפעילה המועצה את יועץ השיווק מולי פלינט
וכן גם נשכרו שירותיה של חברת יחסי הציבור פיליפ רסקין אינטרנשיונאל.
דרורי ציין כי המאמצים לפיתוח שווקי הייצוא הם אך נדבך אחד שפעילות מועצת החלב להגברת הביקושים למוצרי החלב הישראלי ב- 15% בחמש השנים הבאות.