הדמיון הלהט"בי
הדמיון הלהט"בי

שוב התעורר הדיון על חוק הפונדקאות, ושוב חשוב לחזור על הפרטים שהתקשורת רודפת האמת מקפידה להסתיר. למי שלא הבין, לא מדובר בשאלת פונדקאות לאנשים בעלי נטייה חד מינית. כבר היום, כל אישה בישראל שאינה יכולה ללדת מסיבות רפואיות, בכוחה לפנות לאפיק הפונדקאות. הודות לרפואה המתקדמת, מדובר במאות בודדות מידי שנה.

לאחרונה, הוסיפה הכנסת לחוק נשים רווקות, שאינן יכולות ללדת מסיבה רפואית. כעת, דורשים ההומואים יחד עם מקהלת פוליטיקאים חסרי אחריות, להוסיף למעגל הפונדקאות עוד אלפי ניתוחים מידי שנה עבור גברים רווקים, רק כדי לספק את תאוותם האישית של ההומואים לחיות בעולם מדומיין בו ניתן להביא ילד ללא אישה.

סיפוק הצרכים העצמיים ממשיך, גם כאשר ברור שמדובר בתהליך פולשני מאד, מורכב, שגם קיימת בו סכנה ליולדת, שנאלצת עבור כסף למכור את הדבר היקר ביותר – היוצא מבני מעיה. גם ארגוני הנשים פתאום נאלמו דום, כנראה מפחד הטרור הלהט"בי ברשת ובתקשורת.

מספר חברות כנסת שהתנגדו בעבר בחירוף נפש לכל סוג של פונדקאות או של הרחבת התהליך, הפכו בן לילה את עורן המחוספס לעור צבעוני גאה, כנראה לקול הזמיר השלט בתקשורת, או מאימת גורלו של כל מי שמתנגד למשטר החדש.

בניגוד לאותן נשים מסכנות, אותם גברים אינם סובלים משום בעיה רפואית. הם יכולים, ללא שום בעיה חוקית, להביא ילד מאשה בהריון טבעי. כיום מכנים זאת, 'הורות משותפת', וחברת כנסת בישראל כבר בחרה במוצהר בהליך הזה, שלמרבה הצער תפס תאוצה. אמהמה, זה לא מספיק להם. מדוע? כיון שבהורות משותפת, שומו שמים, יש גם אשה באמצע, שהילד שייך גם לה, וזה פוגע בעולם המדומיין כאילו חוקי הטבע השתנו והילד נולד לשני גברים מאוהבים.

הזרע שייך כמובן רק לאחד מהם, את הביצית הם קונים מתורמת אלמונית, ואת הרחם מתורמת פלמונית, אבל העיקר שנמשיך לדמיין שנשתנו סדרי בראשית, ולהוביל את החברה כולה לניסוי חברתי חסר אחריות שסופו ואחריתו מי ישורנו.

מדובר בחורבן ובמכה קשה למוסד המשפחה. לא פשוט להקים משפחה. לא פשוט לתחזק אהבה פורחת. כידוע, מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה, אבל בשביל זה צריך אש גדולה, שבשבילה צריך להשקיע. ולהשקיע, הצעיר בימינו רודף פתרונות הקסם והמזון המהיר, פחות אוהב..

לכן, יאמר הצעיר התל אביבי, זה  שעיקר כוחו ומרצו מושקעים בחברת ההייטק או הסטרטאפ – מה לי ולצרה זו? כעת, יאמרו חלק מן הצעירים, אין מה להילחץ למצוא בת זוג קבועה, שהרי גם אם לא אמצא, אופציית הפונדקאות תמיד מחכה מעבר לפינה.

פשוט וקל! כמה עשרות אלפי שקלים, וקנית לך ילד. ילד שהוא רק שלך, ללא חשש אמא שתדרוש לפתע את הילד לעצמה. חלקם יוותרו מראש על זוגיות קבועה ומחייבת. ומדוע לא? ייהנו כמה שיוכלו מקשרים שאינם מחייבים, וכאשר יחפצו בילד לעצמם, ימצאו בקלות בחורה הקוקה נואשות לכסף, לטובת אירוח חמים של עובר לתשעה חודשים תמורת סכום כסף נאה.

כל הדברים הללו הם דברים פשוטים, עוד לפני הטעמים והאיסורים ההלכתיים. אלו מסקנות שהגיעו אליהם מומחים בתחומם בארץ ובעולם. חברי ועדת מור יוסף קבעה באופן ברור שאין לאפשר פונדקאות לגברים, וכמעט שום מדינה בעולם איננה מוכנה לחשוב אפילו על הרחבת תהליך פולשני כל כך באופן חסר אחריות.

איש ואשה, זכר ונקבה בראם, ויקרא את שמם אדם ביום הבראם. את הדגל הפשוט הזה, לא נוריד ולא נסתיר. אנו מאמינים במשפחה. באמא, באבא ובילדים, ובטוחים שזו הדרך הנכונה והטובה לחיות ולגדל בה ילדים. באמהות גרושות או אלמנות, יש לתמוך. אבל אין לבטל את העיקר מפני הטפל ולהפוך את הבעיה לפיתרון. לא טוב היות האדם לבדו, זו הבעיה. אעשה לו עזר כנגדו – זהו הפתרון. איש ואשה – זכו, שכינה ביניהם.