משוגעים, די!
משוגעים, די!

השתגעתם לגמרי, בחיי. זה או אתם, או הציבור, אבל מישהו כאן השתגע. באמת, אחרת לא ניתן להבין איך הגענו למצב כפי שנראה שהוא אכן כזה.

כאילו באמת, אבל באמת, אתם נורמליים? עוד חודשיים בחירות שלישיות ואצלכן עסקים כרגיל -  מתווכחים בנחת כאילו מדובר בסימפוזיון של בני עקיבא. ארבע מפלגות (כן כן, גם הימין החדש) עשר דעות, בלגן אחד. הראשונה כבר הכריזה על מהלך התאבדות של ריצה לבד, השניה מתאחדת עם השלישית על הנייר מבלי לשתף את הרביעית, והאחרונה בהלם קרב כבר שבוע ומראשיה לא נשמע דבר.

בנט, שקד, אתם השתגעתם? באמת, לא היינו בסרט הזה לפני שנה? אתם מנסים לשכנע אותנו שטוב לימין לרוץ בשני ראשים, מדברים על מקסום קולות ועל הצלת ממשלת ימין. אתם רציניים? זה נכון, הבוחרים ניחנו בזיכרון קצר, אבל לא עד כדי כך.

הרי לפני שנה, בבחירות הראשונות מהם הגענו לכל הבלגן הזה היום, אילו הייתם מוותרים על הרפתקת הימין החדש, 4 מנדטים היו נשארים בימין ומאפשרים הקמת ממשלה יציבה, עד עצם היום הזה. ומה עכשיו, לא למדנו דבר? הרי אין כמעט סיכוי בעולם ששתי מפלגות מימין לליכוד יעברו את אחוז החסימה האימתני שרק הולך וגדל ממערכת בחירות לחברתה. תפסיקו להשתגע ולהמר על כולנו, התאחדו לבלוק טכני עם שאר מפלגות הימין, כי אין ברירה אחרת. בא לכם כל כך להמר? סעו לחופשה בוגאס, עזבו אותנו בשקט.

הרב רפי, אתה רציני? איש לא חולק על מעלותיך, איש לא חולק על היותך איש חינוך, טייס ורבצ"ר. יודע מה, יתכן שיש לך פוטנציאל טוב כפוליטיקאי ושר, ובאמת לא הייתה לך הזדמנות ראויה להוכיח. אך מה לעשות, את הציבור זה לא משכנע. בסוף, סקר אחר סקר מראה כי הציבור הדתי לאומי לא רוצה אותך בראש הרשימה, ומעדיף את בצלאל, בנט או שקד. ככה זו פוליטיקה, לפעמים אין לה הגיון, לפעמים אין בה צדק, ובעיקר אין בה רחמים. אז זה המצב כעת, ואיתו צריך לעבוד. אז אולי די להשתגע, למרוח זמן ולבזבז אנרגיה?

כולכם מדברים אחלה מילים גבוהות, מנסחים יופי של פוסטים על ממשלת ימין, אהבת הארץ, ועוד בלה ובלה של דיבורים. טוב ויפה, חבל שברגע האמת אתם מטפסים עם סולמות גבוהים למרומי העצים ומסרבים לרדת גם כשהמשחק נגמר. בצלאל, הרב רפי, בנט ובן גביר, מי יותר ומי פחות, כרגע נראה שאתם לא קודחים חור בספינה, אתם מטביעים אותה ביחד עם טורפדו.

לכולנו ברור מה אמור להיות, אין כאן יותר מידי משחקים. אנחנו במערכת שלישית, שלישית!! אין אפשרות לקול אחד מבוזבז, אין זמן לשרוף. אין לנו כבר ראש כדי שתוכלו לאכול לנו אותו בסרטונים, שכנועים, מריבות פנימיות ותירוצים בסוף. כדי שתהיה כאן ממשלת ימין, כולכם חייבים להיות ברשימה אחת. כולם. בנט, הרב רפי, בצלאל ובן גביר, וכל מי שאומר אחרת מבלבל אותנו ואותו לדעת.

איך עושים את זה? אם תשאלו אותי, הפופולריים בראש - בצלאל או בנט, אחר כך כל השאר בסדר יורד. לא מתאים לכם? תעשו מבחינתי רולטה, תעלו את שמואל הנביא באוב, תעשו גורל הגר"א או תפתחו אגרות קודש. נגמרו לנו הכוחות לקרוא על המלחמות שלכם, זה כבר לא בדיחה עצובה אלא בעיקר שעמום וטרגדיה. אז בחייאת, חלאס, מספיק ודי.