י"ח בסיוון תשס"ה 22:45

אני ממש ממש לא מבין למה באה תוכנית ההשמדה-בשם תוכנית העקירה(טוב את זה אתם יודעים) אבל הכי מעצבן אותי כל פעם לישמוע ברדיו ליראות באינטרנט פיגוע ואחרי 3 דקות מידע על תוכנית העקירה הבתים לא יהרסו... החמס והגיהד הודיעו שלא יעצרו את פיגועי הטרור אחרי הפינוי... ראש הממשלה הפלשתינאי אמר שלא ישקטו עד שיקבלו שליטה ריבונית בי-ם. די די די, למה העתיד שלי צריך ליסבול בגלל זקן שוטה אחד שבקושי זוכר את השם שלו,סתם חותם על חוזים,ובכלל לא יודע שהוא ראש ממשלה (הוא חושב שהוא משחק סימס סיטי-שאפשר להרוג את כל האנשים, לא נורא אפשר להתחיל משחק חדש) למה שלחתי לו כבר איזה 5000 פקסים שהוא טמבל שהוא משמיד את המדינה, ולמה שלא יתן לי 5000 שקל כדי שאני יפסיק לכעוס עליו (פרירים אמיתיים יתנו גם 4000000 שקל) אבל הוא לא נותן אני ממש לא מבין למה אתה פריר תהיה פריר עד הכיס שלך.

כולם ואני אומר כולם שמעו אחרי אוסלו היה מזרח תיכון חדש (זוכרים) החיים היו טובים לא היו מחבלים, יצא לנו קדחת עכשיו אין מחבלים יש מתעבדים. כולם זוכרים כמה הפגנות היו כדי לעצור את המהלך ה"חכם" הזה. למה צריך תוכנית היתנקות לא לומדים לא??. אתה (שרון) חושב שלא היו פיגועים אם כן תיסלח לי אתה מטומטם במלא מובן המילה. למה שלא תיתן את חוות השיקמים אם אתה כל כך שוחר שלום אם אני לא טועה היא בסביבות ה40 דונם הערבים נורא ישמחו וגם היה "שלום"-אבל לא שלום אמיתי במובן המילה ושניה אני בודק במילון אבן שושן מה זה שניה... הנה.. ......[ביחסי מדינות] מצב ללא מלחמה, יחסי ידידות:"ויהי שלום בין חירם ובין שלמה" (מלכים א ה כו). "עת מלחמה ועת שלום" (קהלת ג ח). "על שלושה דברים העולם עומד: על הדין ועל האמת ועל השלום" (אבות א יח) ברית שלום בין מדינות. לשלום כזה אתה מתכוונן אני שמח לספר לך שתיעתה בכתובת עם הרוצחים והמחבלים  האלו לא היה לך שלום כזה בחיים הם שקרנים באוסלו כולם שמחו הרוצח (ימח שמו) ערפת לחץ ידים ויומים אחרי השלום המובטח פיגוע קראתה להם "קורבנות השלום"

אז אני אומר ומבקש ממך בכל לשון של בקשה אם אתה רוצה שלום כמו מה שכתוב באבן שושן עם הרוצחים האלו תישכח מזה איתם לא תעשה שלום אמיתי לעולם היה רק יותר מקום לשים בו את המחבלים אל תיתן להם את גוש קטיף ואם אתה כן רוצה להשמיד את המדינה ניפגש בצומת ואל תגיד אנשים חסרי משמעת חוסמים צמתים אנחנו רצינו בדרך דמוקרטית אבל את חסמתה לנו את הפה אז אולי לא ניפגש איתך בבית על כוס כפה ניפגש בצומת ליד הרמזור אל תישכח את מה שאמרתי לך אחרי שתשמיד את מדינת ישראל על תגיד שלא שמעתה

י"ח בסיוון תשס"ה 22:49
בהתחלה כתבתי לנסתר ואז לנוכח (בגרות בעיברית) 
י"ט בסיוון תשס"ה 17:40
מקפיץ
כ"ב בסיוון תשס"ה 21:56
כ"ב בסיוון תשס"ה 22:18
כ"ב בסיוון תשס"ה 22:08

כבר אנשים חכמים אמרו:"שמאלנות היא מחלת נפש - לא מצב של חוסר ידע".

בצ"ל אריאל!

כ"ח בסיוון תשס"ה 20:33
כ"ח בסיוון תשס"ה 20:36

קבל ממני 2 נקודות!!

בצ"ל אריאל!

ג' בתמוז תשס"ה 14:53

ב"ה

 

וזה אומר שאני מצטיין במדעי החברה

אולי יעניין אותך