איני פוסק,וכמובן שאין מכזה פורום לפסוק הלכה.
קודם כל אני שב ומבהיר,מה ששמעתי מרבנים-אין איסור במשיכה.
משיכה היא דבר שהקב"ה ברא,ממילא אין איסור בו.
(אני לא נכנס לגדרים של "ולא תתורו",שבו שמעתי שיש גם לנשים איסור לחשוב ולהרהר,אבל נניח בצד).
קודם כל צריך להבין שהעולם נברא בשביל שנבנה ונפתח אותו,וכל אומר ישעיה"לא תוהו בראה,לשבת יצרה",מפה שיש מצווה לפתח את העולם,ולהוליד ילדים.
מחלוקת ראשונים האם אישה מחויבת בפריה ורביה-כיוון שיש לה סבל בלידה.
המחלוקת אם היא חייבת מדרבנן,או שיש לה גדר של מסייעת לגבר(גם בדעה הזו יש מחלוקת אם זה חיוב מדרבנן) לקיים מצווה פרו ורבו.
אבל מדאורייתא אישה פטורה מללדת.
לא באתי לכתוב תגובה בפלפול,אבל קצת להבהיר את הנושא ככל שמגעת ידי.
נעבור להלכה.
יש איסור בתורה לעשות כמעשה ארץ מצרים,"כְּמַעֲשֵׂה אֶרֶץ מִצְרַיִם אֲשֶׁר יְשַׁבְתֶּם בָּהּ לֹא תַעֲשׂוּ וּכְמַעֲשֵׂה אֶרֶץ כְּנַעַן אֲשֶׁר אֲנִי מֵבִיא אֶתְכֶם שָׁמָּה לֹא תַעֲשׂוּ וּבְחֻקֹּתֵיהֶם לֹא תֵלֵכוּ"(ויקרא יח ג).
מכאן למד הרמב"ם,ועוד לפניו,שאת היחס של מצרים ליצר העריות,אסור לנו לעשות.
במדרשים מופיע-כמעשה ארץ מצרים וכמעשה ארץ כנען לא תעשו", יכול לא יבנו בנינים ולא יטעו נטיעות כמותם? תלמוד לומר "ובחוקותיהם לא תלכו"-- לא אמרתי אלא בחוקים החקוקים להם ולאבותיהם ולאבות אבותיהם. ומה היו עושים? האיש נושא לאיש והאשה לאשה. האיש נושא אשה ובתה, והאשה נישאת לשנים. לכך נאמר "ובחוקותיהם לא תלכו".
ספרא על ויקרא יח ג – ויקיטקסטברמב"ם בקדושה,בהלכות איסורי ביאה,פרק כ"א הלכה ח' מביא הרמבם את המדרש שהבאתי-נשים המסוללות זו בזו אסור וממעשה מצרים הוא שהוזהרנו עליו שנאמר כמעשה ארץ מצרים לא תעשו אמרו חכמים מה היו עושים איש נושא איש ואשה נושא אשה ואשה נשאת לשני אנשים אע"פ שמעשה זה אסור אין מלקין עליו שאין לו לאו מיוחד והרי אין שם ביאה כלל לפיכך אין נאסרות לכהונה משום זנות ולא תיאסר אשה על בעלה בזה שאין כאן זנות וראוי להכותן מכת מרדות הואיל ועשו איסור ויש לאיש להקפיד על אשתו מדבר זה ומונע הנשים הידועות בכך מלהכנס לה ומלצאת היא אליהן.
https://he.m.wikisource.org/wiki/רמבאני לא אכנס לסיבה שהרמבם הביא למה אין שם מלקות,כיוון שזה פורום מעורב,וגם כשמדברים על צניעות,לא אומרים הכל,בכל מקרה מקרה-גדר ביאה לא מתקיים בין נשים.
אבל עדיין ברור שיש פה מעשה ארץ מצרים,וממילא אסור לאדם להניח אשתו לצאת לכאלה מקומות ועם כאלה נשים.
נראה מהרמב"ם שמעשה שקשור ליצר העריות אסור בין נשים,לא מדאורייתא(כלשון הרמב"ם-"אין מלקים עליו שאין לו לאו מיוחד"),אני הבנית שאת מתכוונת לכמו ביאה,רק אצל נשים.
מעשים אחרים כמו חיבוק,לא ראיתי שמקפידים,וגם בנים מתחבקים..
בכל מקרה רפוא"ש.
רק אגיד שממה שכן ראיתי,לא עוזר לכזה אדם להגיד שה' אוסר,צריך לטפל בשורש,ראיתי שיש מחלוקת בין רבנים האם זה מולד,או שצגיע מהיחס לחברה כהשפעת של החברה על האדם,ומעשים כאלה ואחרים.
כנראה שהאמת באמצע,וממילא כן נכון ללכת לטיפול.
בהצלחה רבה!
אשרייך!