שמאלנית, חילונית, ועוד חושבים שהיא תביא תגאולה..
מה עובר עליכם, אנשים??
איך בידיוק המדינה הזאת- בדור הזה- תביא גאולה?
הכל ככ נורא!
איבדתי בה תקווה!
נקומה נאשמאלנית, חילונית, ועוד חושבים שהיא תביא תגאולה..
מה עובר עליכם, אנשים??
איך בידיוק המדינה הזאת- בדור הזה- תביא גאולה?
הכל ככ נורא!
איבדתי בה תקווה!
שאין שום יאוש בעולם כלל..
המדינה אמנם במצב נורא, אבל יש לה עתיד
תי תקווה!
ורוצה בטובתנו
תמיד יכול להיות יותר גרוע...
ב-ג. המדינה והעם זה תלוי אחד בשני!
הכל הולך ביחד!
והעם אמור להביא את הגאולה!
כלומר; המדינה אמורה להביא את הגאולה!
בהם" ולא נכנעו מהר לערבים ולשמאל.
לעומת היום
אבל זו הדרך של האדם להתמודד עם אכזבות
לילה כיום יאיר~
לילה כיום יאיר~אם מישהו יבוא ויתחיל להרביץ לך, האם תגידי "הוא גם ככה לא יעזוב אותי אז לפחות אהנה"?
כי יראה כי אזלת יד ואפס עצור ועזוב" דברים לב, לו.
(פירוש שעם ישראל יגיעו לאזלת יד לעזור לעצמם, ואין מי שינהיג אותם)
קטע שבתורה יש ספויילר
אבל אף אחד לא סוגד היום להיטלר בגלל זה, נכון?
בניגוד למדינה הזו שהקונצנזוס לפחות בציבור שלנו שהיא משהו קדוש יותר מארון הברית עם הלוחות (וכאן בפורום חוזרים על מנטרות שחוקות של סגידה למדינה כמו גורו במקדש הודי)
אז אפשר להבין מה מרגיז את פותחת השרשור. יש פה מימד של הערצת הרע שגורם לאנשים לאבד תקווה לגמרי
כל מה שהשם עושה הוא לטובה. נקודה. זה לא אומר שבמקביל אין פה מגמה של סגידה למדינה המטופשת הזאת.
גם זה שאני מקבלת מכה בזרת. זה לא אומר שאני יגיד על זה עכשיו הלל. זה פשוט תפיסה שגויה של המציאות שתוקעת אותנו במסגרת המדינית במקום להתקדם אל עבר המקדש.
מדינה שהשורשים שלה רקובים, אז לא יעזור לה כלום
כמו תינוק שזה עתה נולד. אמנם דרושה לו עוד דרך ארוכה עד שיגדל ויתפתח אך הוא קדוש וטהור.
המדינה? מעניין מה את רואה שאני לא....
אני גם לא מוכנה להגיד שהיא דבר טוב
או שמשהו ממה שעשינו כדי לקבל את הטרלול הזה הוא לטובה, ובטח ובטח שכל ההקמה של המפעל חילון הזה לא שווה שנגיד עליו הלל ונצא במחולות באמצע ספירת העומר. זה צעד, צעד משמעותי ורלוונטי, אבל טוב? לא יכולה להגיד את זה, אני ארגיש שקרנית.
תראי מאיפה זה בא ולאן זה הולך. בהצלחה
עובדה שגם לפני קום המדינה היו ישיבות בארץ!
חוני המעגל פינותלהכליל... חבדניקים... חרדים.. דתיים הכל הרי אותו דבר. אנחנו כולנו דבק. אופי אחד, דעה אחת, דרך חיים משותפת. נכון?
אני לא מבינה איך זה שיש לנו רבי משותף מחייב שיהיה לנו את אותם דעות. אתה חושב שהרבי מכתיב לנו בדיוק על כל דבר מה לעשות ומה לחשוב? ממש לא.
והעניין של התניא והגמרא... איך זה קשור? זאתומרת... מה אתה מנסה לומר כאן..?
ואני לא יכולה להסביר הכל על רגל אחת. מה שכן תדע שזה שטויות, אנחנו אנשים לעצמינו עם דעות משלנו. ולפני שאתה מתריס ככה ומכליל קהילה שלימה תלמד קצת. (ובאמת מספיק ללמוד קצת בשביל להבין שמה שאמרת עכשיו זה לגמרי שטויות.)
איך הגעת למסקנה שהוא אמר לנו מה לחשוב? הוא אמר את דעתו ודרכו וזהו. לא כפה ולא אמר לנו מה לחשוב.
ר' נחמן אומר "צריך להיות ירידה קודם העליה כי הירידה היא תכלית העליה"
לי זה ממש ממש מרגיש ככה..עכשיו אנחנו בירידה מטורפת ירידת הדורות כביכול לא נראה(חס וחלילה)שהמשיח יכול להגיע במצב הזה אבל תכלס כל ירידה היא לצורך עליה!!
בעזרת ה בקרוב נגיע מהמקום הכי נמוך למקום הכי גבוה-לגאולה!!
היינו עם דחוק שלא שמים עליו חיים בפחד מטורף משאר העמים
המדינה זה אחד הדברים שמקדמים את העם יהודי נכון שהמדינה כרגע חילונית אבל אנחנו נמשיך להתפלל ולקוות שהיא עוד תיהיה מדינה דתית בע"ה!!
יש עוד הרבה מה לשפר, אבל גם שימור לא חסר!
מגן דוד זהב![]()
![]()
![]()
רק כשראש הממשלה יהיה דתי או לפחות מסורתי אז אולי בע"ה יהיה טוב!!!!!!
זה יהיה טוב ויהיה אפשר להאמין..
היא שמאלנית חילונית וזבאללה כפי שאמרת, אבל יהודית.
למדת היסטוריה? אם היא לא הייתה קמה, היו פה ערבים אנטישמיים ולא היינו יכולים לחיות פה בכלל.
תגידי תודה על מה שיש.
שלטון יהודי תמיד עדיף על גוי.
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.
ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?
רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...
תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!
אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.
כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.
האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?
האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?
או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?
העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.
מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה? (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)
אולי לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי?
זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...
הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...
אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?
לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.
זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...
אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...
עכשיו מבינים קצת יותר??
אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...
חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך.
אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??
אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...
כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...
בקיצור מורכב ביותר...