האם זה כח? או היעדר אישיות?
אז מהיכן זה בא?
איך אפשר לסלוח לצמיתות?
אני צריכה תשובה.
מי צריך סליחה ומהי מחילה?
אדם שגחמותיו הובילו להרס וחורבן, האם הוא כלול בקטגוריה של בני האנוש?
אנשים שלא חושבים על תוצאות מעשיהם, או שמא נהגו בפזיזות ופיזור דעת- האם הם ראויים לזו התשורה?
המחילה היא עמקות ועוצם הטוהר בעולם, האם אותם שפלים זכאים לכזו מתת?
ומצידה השני של בריקאדה:
הכח ההוא, העוצמה והאומץ, מהיכן הם שאובים?
לאיזו דרגה צריך להעפיל על מנת להשיג את זו המעלה?
אדם שאישיותו התרסקה, האם יוכל לבנותה מחדש למימדים גבוהים יותר?
אנשים שהתמודדו עם מכשול זה, אלו נאבקו במציאות על מנת להשאר בתוכה, האם יוכלו לחלוק עם צריהם דרגתם?
מי יוכל לתת הסבר, כיצד ניתן לסלוח.


