שבוע טובבבבבבבבבדודס
שבוע טוב גם לךלא בטוחה ב100%
התכוונת יום ראשון טוב? חחחדודס
או יום שני טוב...ר ש
אני זורמת או יום שלישי טוב...לא בטוחה ב100%
או שעה 14:09 ביום שלישי טובה..חוחי:)
וואי וואידודס
איזה משקיענים אני אומר את זה בשעה16:11 ו23 שניות! שמים לב בדיוק 23 שניות ועכשיו 33 ועכשיו 45ואין לדבר סוף
.....ר ש
כן אז עכשיו אוטוטו פורים שמח במקום כל ה"יומטובים" שלכם...
חחדודסאחרונה
לעוד מישו כל משחק של ילדודס מגיב ככה "לא ניתן היהאהוד חי כהן
ילדי גן החיותיוסי5783
יש למשהו את הסדרה ילדי גן החיות של ערוץ מאיר הדרייב?
משחק מענין ואחלה!משחקא
אני חדשהההחכמולוג/ית
מה קורה?
מה נשמע?
מה המצב?
בסדר!תודה ל-ה' יתברךאחרונה
תתחדשי 
מה קורה ילדודסריק סאנצ'ז
יש פה עוד מישהו?
פעם הייתי כאן
הפורום מת..תודה ל-ה' יתברךאחרונה
אין אף אחד שיגיב לך על זה
בני כמה חבר'ה פה?Eliyalasker
פעם הייתי פעיל פה בניק אחר, ותמיד חשבתי שאני הכי צעיר...
מה אומרים?דודס
איך במלחמה והכל?
היידה חזרתידודס
אין לי מושג אם מישהו זוכר אותי האמת
בני כמה פה האנשים עכשיו??
היידהחוחי:)
הו התקופה היפה שהיה כאן פעיל
אשתמש באותם מילים שהשתמשתי אז
זוכרים זוכרים
וגדלתי מאז
הייתי בת 11
היום ב"ה 13 חחח אשכרהה
...ריק סאנצ'ז
חח, אני זוכר אותך נראה לי מביקורים פעם בפורום הזה... את טלי או משהו?
זה באמת מגניב לגלות כמה זמן עבר...
טוב, אבל שיניתי שם מאז...
אכן אכןחוחי:)אחרונה
אני טלי
ועכשיו אני חוחי ומצטערת על כל רגע. למה עשיתי את זה לעצמי?
אבל מתנצלת וזה
אבל כנראה בגלל ששינית שם לא מזהה אותך? (או שבכלל לא אמורה לזהות?)