שאלה...דשדשית

היי לכולם

יש לי שאלה גורלית, אשמח אם תענו לי חצי חיוך

מה ההמשך של:

איש אחד חוזר מהעבודה הביתה. נכנס לאוטו ומתחיל לנסוע פתאום קופץ לכביש גמד אדום האיש יוצא מין...

אני כל הילדות שאלתי את עצמי

ואי אני תמיד שואל את זהדודס


אני לא זוכרת את הבדיחהלא בטוחה ב100%


תמיד הופיעה בצד של ילדודסדודס


מה תמיד?ה' תמיד עוזר


הופיעה בצד של ילדודס!לא בטוחה ב100%


כן תמיד תמיד ועדייןחוחי:)


אז ההמשךמח"פ

האיש יוצא מהמשאית והגמד אומר לו: "אני הגמד האדום ואם לא תביא לי תות לא אתן לך להמשיך ליסוע" מביא לו תות ממשיך ליסוע ואז קופץ גמד צהוב ואומר: "אני הגמד הצהוב ואם לא תיתן לי בננה לא אתן לך להמשיך ליסוע" נותן לו בננה ממשיך, פתאום קופץ לכביש גמד ירוק ואומר: "אני הגמד הירוק ואם לא תיתן לי תפוח לא אתן לך להמשיך ליסוע" נותן לו תפוח וממשיך בדרכו פתאום קופץ גמד כחול, האיש יורד עצבני ואומר: "טוב, אתה הגמד הכחול ומה אתה רוצה?" "רשיונות בבקשה" צוחק  

תודה רבה!!!מהללאל
חחח תודה אחלה בדיחהחוחי:)


פחחחחחחחחדשדשיתאחרונה

תודהה

לעוד מישו כל משחק של ילדודס מגיב ככה "‏לא ניתן היהאהוד חי כהן
ילדי גן החיותיוסי5783
יש למשהו את הסדרה ילדי גן החיות של ערוץ מאיר הדרייב?
משחק מענין ואחלה!משחקא
אני חדשהההחכמולוג/ית

מה קורה?
מה נשמע?
מה המצב?

בסדר!תודה ל-ה' יתברךאחרונה

תתחדשי

מה קורה ילדודסריק סאנצ'ז

יש פה עוד מישהו?

פעם הייתי כאן

הפורום מת..תודה ל-ה' יתברךאחרונה

אין אף אחד שיגיב לך על זה

בני כמה חבר'ה פה?Eliyalasker
פעם הייתי פעיל פה בניק אחר, ותמיד חשבתי שאני הכי צעיר...
מה אומרים?דודס

איך במלחמה והכל?

היידה חזרתידודס

אין לי מושג אם מישהו זוכר אותי האמת

בני כמה פה האנשים עכשיו??

 

היידהחוחי:)

הו התקופה היפה שהיה כאן פעיל

אשתמש באותם מילים שהשתמשתי אז

זוכרים זוכרים

וגדלתי מאז

הייתי בת 11

היום ב"ה 13 חחח אשכרהה

...ריק סאנצ'ז

חח, אני זוכר אותך נראה לי מביקורים פעם בפורום הזה... את טלי או משהו?

 

זה באמת מגניב לגלות כמה זמן עבר...

טוב, אבל שיניתי שם מאז... 

אכן אכןחוחי:)אחרונה

אני טלי 

ועכשיו אני חוחי ומצטערת על כל רגע. למה עשיתי את זה לעצמי?

אבל מתנצלת וזה

אבל כנראה בגלל ששינית שם לא מזהה אותך? (או שבכלל לא אמורה לזהות?)

 

אולי יעניין אותך