"עלובים כל כך הם עומדים מול עולם מטורף,
שמציע בקליק אחד על העכבר סרטי סאדו-מאזו, אז גם הם נופלים.
ומשתכנעים שלעולם הזה יש מה למכור להם,
ושכדאי להאריך קצת את הבלורית ולקצר את החצאית, ולהצר קצת במותן, ולעשות פן לפאה של שבת,
בדור מטורף שבו בטלפון שלך אתה יכול לברר מה התחזית למחרת ותוך כדי זה מציעים לך שיחות ארוטיות.
כולם רודפים אחרי הכסף והכבוד, אחרי בגדים, בשמים, סרטים, אוכל ויין, והשטן חוגג.
הוא מתמוגג כשהוא רואה חתונות חרדיות עם מנות מעוצבות במאה חמישים דולר למנה,
הוא חוגג כשהוא רואה ילדות יהודיות בנות שש עשרה מפגינות בכיכר נגד כפייה דתית,
והשם יתברך בוכה.
והשכינה בוכה.
והצדיקים הולכים ונעלמים.
וכולם סובלים ונחנקים תחת העול של עולם חומר גס ומגושם.
והייאוש גדל, והעצבות גדלה, והדיכאון מנצח.
והאלימות מתפרצת מכל חור אפשרי.
בתוך המשפחה, בין שכנים, בין עדות, בין מגזרים, בין נהגים בפקק,
בין ילדים בבית ספר, בין שרים בממשלה, בין רבנים כאלה לרבנים אחרים,
ומשיח יבוא ויכבוש את העולם בכוח האהבה. איך?
משיח יראה בנו רק את הנקודה הטובה, הפנימית, זאת שרוצה רק טוב.
הוא ידון את כולנו לכף זכות.
הוא יראה את הנקודה הנאנחת, הנשברת, זאת שרוצה להתעורר כבר מהסיוט הזה, להשתחרר משלטון הרע.
משיח יאהב אותנו כל כך, את כולנו.
הוא יסתכל עלינו, חילונים, דתיים, ספרדים, אשכנזים, גברים, נשים, ופשוט יאהב אותנו.
ואתה יודעים מה יקרה? אנחנו נאמין לו.
פתאום אנחנו נאמין שיש בנו טוב מתחת לערימות הזבל שלנו.
פתאום נוכל להסתכל על עצמינו בחמלה, ברחמים אמיתיים,
פתאום נוכל להגיד לעצמינו: 'רגע, אני בעצם טוב, מה פתאום שאני אעשה רע? לא רוצה,'
ונעזוב כולנו את היצרים האפלים ואת התאוות המגושמות ואת התארים המכובדים,
וכל אחד יוכל סוף סוף לראות מי הוא באמת, והרע יאבד את הקסם שלו ואת הכוח שלו.
וביום הזה נראה שבעצם אנחנו טובים ורוחניים ואמיתיים,
ומה לנו ולכל השקרים האלה שבוססנו בהם כל החיים.
ופשוט נצא כמו שפעם כבר יצאנו ממצרים,
אבל הפעם זאת תיהיה גאולת עולם, שאין אחריה גלות ואין אחריה מדבר,
ואם בזה לא ראוי להאמין, אז אני כבר לא יודע שום דבר."