וכן ראיתי באחרונים שיר קודש עמוק זהחוני המעגל פינות

עוד פעם פעם [מסמל את התמדה]

התקווה 6 [ואין 6 אלא השישי בסיוון בו ניתנה תורה]


היא [התורה קדושה] צועדת [לשון דימוי שקול תורה הולך בעולם מסוף העולם ועד סופו ועיין חב''ד] לה בקצב על המזח הצפוני 
מתבלטת בין האנשים [בין שאר האידאות המתהלכות הלוך ושוב בעולמינו] שמתהלכים סביבה [והכל סובב אותה ומנסה לחכות אותה ללא הצלחה יתרה שהרי התורה היא אמת-ואמת יש רק אחת התורה]
עם ריח ממכר מאיזו ארץ אחרת 
אך שמועות אומרות עליה שהיא גרה בסביבה [שנאמר לא בשמים היא ולא מעבר לים ובפיך ובלבבך לעשותו]
הצל שלה שומר עליה [אלו הצללים שמתעתעים באדם שקשה השגתה של תורה]
שאיש לא יעז להתקרב לממלכה [היא מלכות ה' שרוצים שמלכות ה' לא תתגלה בעולם ח"ו]
אך אלפים מעולפים מאחוריה [אחרי האמת ומחפשים אחריה בעוד שרק בודדים יחסית הולכים אחרי האמת שהיא התורה]
והיא יפה ואמתית יותר מאז שנעלמה [כבר דרשו חכמי עקו"ם היופי הוא האמת והכי כתיב שהאמת תהה נעלמת]
ובינתיים מחכה שתעברי כאן שוב כבר יומיים [הרי אנו יודעים שהיה בן ג' שנין ויומים שהרי מג' שנין מתחיל לחפש האמת כפי שראינו  אצל אברהם אבינו עליו השלום]
אני לא מרים ידיים...

אני ביקשתי עוד
פעם פעם פעם פה פעם פה פעם פעם רק לראות אותה עוד פעם פה פעם פעם [רוצה ללמוד שוב כיוון ששכח... וא"ד היה מתמיד גדול]
רק עוד פעם פעם פעם אחת לראות אותך אולי... [נפרש בהמשך]
כי נשאר בי עוד טעם טעם טעם טה טעם טה טעם טה אהבת חיי [אהבת תורה] מחכה לך כאן
ואני מה ביקשתי עוד...
פעם פעם פעם פה פעם פה פעם פעם

 

[הכותב עתה מדבר על שטייגען עצמו (שנקרא בלשון לעז לימוד)]
הזמן עומד מלכת כשהיא עומדת או הולכת [בסוגיה גם כאשר היא רצה וגם כאשר יש בה קושי]
והיא יפה כמו מפגן ענק של זיקוקים [עומק הסוגיה כגובה הזיקוקין (רק הפוך)]
יש שובל של פרפרים במסלול בוא היא צועדת [המהלך של הסוגיה מלא בהפרעות ל"ע]
והיא בטח לא יודעת למה כולם סביבה בוהים [שהרי בעל האמת לא מכיר בניסו ואינו מבין את גדולת האמת שברשותו ומתפלא מדוע זה כל הגויים שיכולים 'להנות' מחייהם מקנאים בו עד שיגעון כיוון שלא יודע ההרגשה איך להיות בפירוד מהאמת]
ראיתי אותה וכנראה שהתעוררתי [הכותב מדבר על לפני יומים כאשר הגיע לגיל 3 והחל בלימוד מקרא]
איזה שש מאות פעם אם אני סופר נכון [הכותב טרם למד לספור... (הוא בן 3 ויומיים נסלח לו הפעם) וא"ד היה מתמיד גדול]
אבל היא בשלה היא לא מביטה אחורה [אלא מביטה פנימה עם הפנים לעתיד (כפי שראינו שהתורה איננה ספר הסטוריה אלא ספר הדרכה מעשי)]
נעלמת בעולם כמו כולם בסוף היום [היה כיבוי אורות והוא לא מגיע למתג... וא"ד משום כיבוד הורים לא הדליק האור]
ובינתיים מחכה שתעבור כאן שוב כבר יומיים [כבר פירשנו לעייל]
אני לא מרים ידיים...

אני ביקשתי עוד [ראה לעייל וכן שאר]
פעם פעם פעם פה פעם פה פעם פעם רק לראות אותה עוד פעם פה פעם פעם
רק עוד פעם פעם פעם אחת לראות אותך אולי...
כי נשאר בי עוד טעם טעם טעם טה טעם טה טעם טה אהבת חיי מחכה לך כאן
ואני מה ביקשתי עוד...
פעם פעם פעם פה פעם פה פעם פעם

 

 

בברכת המושל במ.ש.ל יהיה בסדר....

עוד לא סיימתי לקרוא אבל כבוד הרב האדמור שליטא התמיהתנישאג
מה עניין ג' שנין ויומיים כאשר ידוע ש"אלף שנים בעינך כיום אתמול" וזה הזמן שאנו מחכים למקדש
לפני-כן, לפניו-לאחוני המעגל פינות


פיך מפיק מרגליותשאגאחרונה
תודה על הנחת דעתי
לכבוד החשובים שכאן, שאלה קשה באה לפיתחי-שדמות בחולות

הרמב"ם כתב שיש לשלב פעילות גופנית למען בריאות הגוף והנפש,

מהו ענף הספורט המומלץ ליושבי מחשב / מושב נסיעה.

העונה להגדרות הצניעות ?

פילאטיס מכשירים לנשיםפ.א.
לפי פריינטה הדרשןדורין השמיני

אפשר פילאטיס ולא זומבה

גם לגברים וגם לנשיםשדמות בחולות

כמובן.

 

ואם יש משהו מותאם לזוגות כרעיון לחיזוק בית של תורה ואמת - זה יהיה נהדר

הרעיון הטוב ביותר במחשב הוא הליכוןשמיניסט באמ"ש

לזוג, הליכון זוגי

נמכר ב3000 ש''ח להליכון ו4900 לזוג

בריכהelicoאחרונה
האם להגיד הלל כל יום(פירוט למטה)שמיניסט באמ"ש

הרי כל יום אנו צריכים להודות שכ"מ ביבי שליט"א יצא למבצע נגד מ"ה איראן ימ"ש

הרי לכאורה נראה לענ"ד שצריך להגיד הלל כל יום, שהרי כל יום אנחנו ניצלים מחדש מאותה אימה שהייתה יכולה להרוג בנו רבים וטובים

ואכן אנחנו אומרים מודיםאנונימי (2)
3 פעמים ביום בכל יום, ועוד כהנה וכהנה תודות, שירות והללים.


הלל המיוחד אומרים רק בזמן המיוחד כדי שלא נהיה דשים את ההלל בעקבינו ונמצא שכרינו בהפסדנו

בין כה וכה אנו דשים את ההלל,אז מה הבעיה להוסיף?שמיניסט באמ"ש
אבל אז מה יעשו בתפילהדורין השמיניאחרונה

של הרב מרדכי אליהו לקום כל יום ותיקין זה קשה

למי שלא מעודכן בעולם הישיבותדורין השמיני

יש שאלה שממש עולה בזמן הזה בכול עולם הישיבות (התיכוניות) ומה שמתחתיהם

האם כשסופרים ספירת הגומר סופרים גם ימי חופש או לא 

על כן הגעתי אל כבוד תורתכם על מנת שתדונו בשאלתי ותענו לי תשובה המניחה את הדעת

מה הדיןקעלעברימבאר
של שמיניסט שנהיה בן 18 במהלך ספירת הגומר? האם הופקע מכלל תלמיד ומפסיק לספור בברכה?
לִכְאוֹרֶה לאדורין השמיני

 כיוון שזה טבעי שבשמינית נהיים בני שמונה עשרה על כן הם קרויים שמיניסטים

אבל האם שמיניסט שעשהדורין השמיני

בגרויות חורף פטור מלספור  

כשם שמי שעושה פסח שניקעלעברימבאר
סופר מהראשון, כך מי שעושה מועד ב סופר ממועד א
ומה עם השמיניסט שלא עשהשלג דאשתקד
אפילו בגרויות קיץ? יספור עד מועד ג? או שאצל שמיניסט כזה החופש התחיל מספטמבר של 6 שנים לפני כן...
כנראה שלא כי זה כמו פסח שנידורין השמיני
האם סופרים שמונה שמיניות בספירת הגומר?קעלעברימבאר
או שהשמינית שנה הזאת היא שמינית שבשמינית שבגאו"ה (ישיבה גאונית הונללו)? 
אין גוזרים גזרות שהציבור לא יכול לעמוד בהםדורין השמיני

והרי אם כשסופרים ספירה אחת מתבלבלים קל וחומר בשתיים

וגם שמצינו בדוד המלך שכאן זה עדיין ספירת העומר ואין מערבין ספירה בספירה

וכי מתבלבלים מאי הוי?125690
אם טועים בספירה ומוסיפים ימים, ראוי להם שיתווספו ואם מורידים ימים, למעליותא הוא
שמיניסטים לא סופרים125690
הלימודים בשמינית נגמרים מוקדם יותר (החופש בפועל שלי התחיל היום)
יא עוקץדורין השמיני

אנחנו נשארים אחרי היסודי

אבל כשאתה סופר ספירת העומר אתה מכוון גם על הגומר

יכול להיות שכיוון שישדורין השמיני

בזמן הזה גם ככה אווירת סופא דקורסא ואם היית פוטר את החופשים היית יכול גם לפטור הכל 

על כן צריך לספור הכל

הרמוניהאחרונה

אתם שטוניקים גאוניים

..מפוצלשת(:

@אני))))

זוכרת תמקום הזה???

עוד פעיל?קעלעברימבאר
שבירכת אותי ביומולדתאני:)))))
ישןן
וואי נכוןןמפוצלשת(:
איזו תקופהאני:)))))

פעם היינו חברות;)

נכון ואז נטשת אותי😪מפוצלשת(:
בואי, אנחנו יודעים מי באמת נטשה..אני:)))))
סתם.. אבל מסיבות טובות לפחות🤭מפוצלשת(:
זה כן.אני:)))))
לא בא לי לדבר בפורום הזה
העלאה באוב אסורה מהתורהזיויק
כן, אבל יש לעיין אם גם העלאה באוב דיגיטלי125690
האמת דנו בזה במשפחהאני הנני כאינני

מצד מה שהיה בטקס המשואות השנה, שהעלו באוב את חיטמן וכו'.

מה היה שםדורין השמיניאחרונה

 בשביל הלא מעודכנים

תרצו שנעיר פה את הפורום הזה?שדמות בחולות

יש לכם ממנו זכרונות טובים?

 

יש שרשורים שחקוקים לכם עמוק עמוק בראש?

 

תשתפו אותי (החדשה שבא לה להכנס ל"חבורה")

אני ארצה למרות שלא הייתי פהקעלעברימבאר
כנ"ל125690
...שדמות בחולותאחרונה

@משה תספר לנו מה היה פה ואיך מעירים פה ת'עניינים?

 

נשאלה שאלהשמיניסט באמ"ש
האם אדם המשחק כדור מים ונתן מכה תוך כדי ריחוף בפחות מג טפחים והכניס, נחשב שער או אינו נחשב שער?
למה שלא יחשב?אניוהוא
הוא לא במים ואם לא במים אז לא נחשבשמיניסט באמ"שאחרונה
הניגון הוא בשהרגלים יצאו מחוץ למים
שאלה רבתיקופת חיסכון

אם אתה יושב לך על חוף הים, ולפתע פתאום אתה רואה לא פחות ולא יותר- את אבו מאזן טובע! כן, בהחלט שווה! אבל כעת עומדות בפניך שתי אפשרויות, או להציל אותו או לשבת על פסק זמן ובירה. מה היית בוחר גולדסטאר או מכבי?

הייתי הולך לעזור לואניוהואאחרונה
לוודא שהוא טובע לגמרי.
שאלהשמיניסט באמ"ש
אם עברתי בשבת מרשות היחיד אחת לאחרת ע"י שיגור ולא עברתי ברשות הרבים שבאמצע, האם הוצאתי מרשות לרשות?
לא125690

זאת מחלוקת ר' מאיר וחכמים אבל להלכה, אם אתה מעביר חפץ מרשות היחיד לרשות היחיד שלא דרך רשות הרבים אתה פטור, אני לא רואה סיבה שזה יהיה שונה במקרה הזה.

יותר מעניין לשאול מה הדין במקרה של שיגור למרחק של יותר מד' אמות ברשות הרבים עם משהו שיש בו כדי הוצאה ביד

מה הדין בשיגור מרשות היחיד לרשות היחיד שרחוקההוד444
יותר מאלפיים אמה?
בעיקרון השאלה היא איך מתבצע השיגור125690

אם החלקיקים של האדם עוברים באוויר ומתחברים מחדש בנקודה אחרת (ע"ע צ'רלי בממלכת השוקולד) נראה שזה אסור. אם זה לא כולל מעבר בשטח שבין המקומות אני חושב שזה מותר. כמובן שבמקרה כזה יהיה מותר למשתגר ללכת רק ד' אמות מהמקום שאליו הוא שוגר.

אני חושב שברשות היחיד השאלה לא רלוונטית, אני לא זוכר בדיוק את הכללים אבל נראה לי שלפחות לרוב, המדידה של אלפיים אמה מתחילה מקצה רה"י, אם זה נכון, מה שכתבתי נכון רק כשמדובר על רה"ר

אוקי מגניבהוד444
מה הדין במנהרת קוונטים?ימח שם עראפת
או במנהרת הזמן?
עברת ברה'ר מעל י' טפחים או מתחת לי טפחים?אניוהוא
מסתומא אם הוא נזרק,ימח שם עראפתאחרונה

זה היה מעל עשרה טפחים, כי דרך בני אדם כשהם זורקים זה מגובה החזה בדרך כלל, ובהנחה שאנחנו לא עוסקים כאן בילדון אלא בבחור, יש לשער שהוא זרק מעל עשרה טפחים.

אולי יעניין אותך