משהו חשוב על עמונה... הראשון שכתב את האמת בשלמותה.בעיצוב
בס"ד
*אני חוליגן*
אני חוליגן כן חוליגן,
לפחות כך אמר גלעד ארדן השבוע, הייתי בבית הכנסת בעמונה בזמן הגירוש הנורא וחשוב לי להראות לכם את הצד השני של המטבע:
אני לא רוצה לנהוג באותה מידה של שקרני התקשורת ולכן לא אספר לכם שלא הייתה אלימות של המתבצרים, כי כן הייתה! ולא אגיד לכם שהיינו רק פסיביים- כי היינו גם אקטיביים!
ובאמת אפשר, אפשר לדבר על האלימות של המתבצרים כלפי השוטרים, אבל אני רוצה לדבר על האלימות הכפולה ומכופלת של השוטרים כן אותם שוטרים שאתה ואת וכולנו מממנים אותם,
אפשר לדבר על נערים שזרקו חפצים על שוטרים אבל אני רוצה לדבר על שוטר שזורק כיסא על ראשי נערים שרק יושבים בפסיביות על הרצפה,
אפשר לדבר על נערים שלא הסכימו להכניס תקשורת ,אני רוצה לדבר על משטרת חוק שלא הכניסה תקשורת.
אפשר לדבר על כמה נערים שהרסו ציוד משטרתי, אבל אני רוצה לדבר על שוטר שמרסק פלאפון ומפקדו מעודד אותו.
אפשר לדבר על נערים שנוקטים באלימות כשהורסים בית כנסת וזה כואב להם, אבל אני רוצה לדבר על שוטרים שרק מתוך נקמה ילדותית ופראית מפרקים מכות חבר'ה שיושבים על הרצפה, (כן כן אותה נקמה שיש חיל שיושב בכלא רק בגלל שאולי השתמש בה). כי מה הסיבה להרביץ לחבר'ה שכעת יושבים על הרצפה חוץ מנקמה על מה שעשו לפני כן.
אני רוצה לדבר על נער שקשור ברגליו לשולחן הפוך וחמש שוטרים מפרקים אותו בבעיטות, על נער ששישה שוטרים מחזיקים אותו והוא לא יכול להזיק לאיש, וממשיך לחטוף מכות כמו בלינץ'. על ברכיות לפנים, לאשכים, לכל הגוף, אני רוצה לדבר על שוטרים שמושכים בשיער באכזריות.
אפשר לדבר על שוטרים פצועים, אבל אני רוצה לדבר על נערים פצועים שלא נותנים להם לרדת מהאוטובוס לקבל עזרה רפואית, על החרמת פלאפונים (בניגוד לחוק) בכניסה לאוטובוס שלא יוכלו לצלם,
אפשר גם לשקר, אפשר לשקר על גז שריססנו, אבל אני רוצה להגיד אמת שהגז רוסס ע"י שוטרים לתוך בית הכנסת (שוב בניגוד לחוק) לפנים של אנשים. אפשר לשקר שזרקנו אבנים אבל אני רוצה להגיד אמת שלא נזרקה אבן אחת בחלל בית הכנסת, אפשר לשקר שחיללנו את בית הכנסת, אבל אני רוצה להגיד אמת שזרנוקי המים של השוטרים הם הם שחיללו את הבית כנסת, ואנחנו ניסנו לשמור עליו.
אני הייתי שם, אני חטפתי את המכות, ואני וכל מי שהיה שם יודע את האמת, נכון, הייתה אלימות שלנו אבל שלהם הייתה בלתי פרופורציונאלית.
אפשר לדבר על חוליגנים ופראי אדם, אבל אני רוצה לדבר על נערים אידיאליסטים שבמקום לשחק במחשב ולצאת עם החברים, עולים בקור מקפיא דרך ההרים לעמונה ויושבים למעלה מ24 שעות בבית כנסת חנוק כמעט בלי אוכל, במתח נוראי, רק כי א"י בוערת בליבם והם לא מסוגלים לשתוק שהורסים ישוב שלם ובית כנסת.
בואו לא נשכח מי פה הטובים ומי הרעים, לפני שאנחנו מלמדים זכות על שוטרים סדיסטים שהורסים ומחללים בית כנסת, ומרביצים בהתלהבות, בואו נלמד זכות על חבר'ה שלנו, שנלחמים יחד איתנו את אותה מלחמה, אולי בדרך שונה קצת או הרבה...
לפני שאתם, כן אתם, כל המנהיגים והרבנים יוצאים נגדנו בחריפות בלי להיות שם, בלי לדעת מה עשו לנו שם, אולי תצאו נגד הרעים שבסיפור, אלה שבאו להחריב ישוב יפה ופורח.
הכי קל להתנער להגיד שאנחנו פראי אדם, ולא קשורים אליכם, אבל זה שקר, זה לא נכון, תתמודדו עם המציאות, אפשר להגיד שזו לא דרכנו, אבל בכבוד, מתוך בירור, אבל לא לזרוק סיסמאות בלי לדעת מה באמת היה שם.
שמואל
כל הכבוד צדיק!אי אי אי

שתדע שהרבה מעם ישראל תומכים בכם

אשריכםניגונא


תודה רבה!טיפה של אור
ענית פה לשאלות רבות שעלו לי , וכעת אני מבינה . ממש תודה ! אין לי יותר מה להגיד , דבריך ממש ריגשו אותי והכאיבו לי באותה מידה .
צודק לגמרי!!!!הנסיך הפרסי
עבר עריכה על ידי הנסיך הפרסי בתאריך י' בשבט תשע"ז 21:23
וכל הכבוד לערוץ 7 שפרסמו את זה פה!
לכתוב זה משהו אחד זה שהעלו את זה לאתר חדשות זה מביא לזה הרבה משמעות
ממש יפה!!!!תהיה מאושר

מחזק מאוד וזה בא להראות לנו שגם לאחר בדברים הנוראים שקרו לנו אנחנו עוד נזכה לגאולה שלמה...דוסחיבוק.

וואו.. כל הכבוד!! היה ממש ממש חשוב!!פנים אחרות.


וואו אהבתי!נצח נצחים


אני מעריצה אותך שאתה אומר את האמתלאנשכחולאנסלח!
אבל את כל האמת בלי לפחד מאף אחד...
עמונה!אוהב את עצמי

קראתי את מה שכתבת כואב לי משני צדדים.
צד אחד שאני מסכים איתך, שהרסו חבל ארץ כזה מדהים מארץ ישראל וזה כואב לי מאוד.
(אני מגורש מגוש קטיף)
הדבר השני שכואב לי ואני מסכים איתך חלקית בוא. זה מה שהלך שם(בעמונה)
אח שלי הלך לעמונה אבל הוא לא הלך להתבצר ולהתכונן לבואם של השוטרים.
הוא גם הגיע כדי לדאוג שלא יהיה חילול ה' בעולם. שאנשים בכל העולם יראו חברה צעירים שככה מתייחסים לבית כנסת אני ראיתי תמונות זה נכון שזה בושה שהמשטרה השפריצה עם זרנוק אבל איך שבית הכנסת היה נראה זה פשוט בושה לכולנו! 
מספיק היה חילול השם שיהודים מגרשים יהודים מבתהים.
המשטרה עשתה מאמצים רבים כדי לא להשתמש באלימות כלפי "החבר'ה" אבל כמה אתה יכול להיות מאופק??
 תחשוב אתה שוטר והמשימה שלך היא לקחת אדם אבל לא להשתמש בכוח לא נכנס לשאלה אם מפנים או לא. אתה יודע מזה לפנות לא בכוח?! השוטרים הוציאו אנשים מהבית והאנשים חזרו ועוד פעם השוטרים פינו ועוד פעם האנשים חזרו ככה כמה פעמים. אתה יודע איזה קשה זה לשוטר לא להשתמש באלימות?! 
זה נכון שהיו שוטרים שהתנהגו בכלל לא בסדר והשתמשו באלימות בצורה מוגזמת אבל צריך לדעת שהמשטרה עשתה הרבה מאמצים שהפינוי יהיה רגוע.
 לא צריך את כל ההתלהמות הזאת....

לא רוצה להתחיל דיוןבעיצוב
אבל כמה נקודות...
הייתי שם. ראיתי מה קרה שם. ואני יודע שהאמת לא פורסמה. סליחה היא פורסמה... רק במה שנכתב פה למעלה... חבל שרק בודדים נמצאים פה בפורום ונפגשו עם האמת...
לתאר מה היה שם בדיוק קשה מאוד. צריך להיות שם בשביל להרגיש ולהבין.
מה שפורסם זה אך ורק הצד הקטן שהתנהגו באלימות. הקידוש ה' שהרגשתי שם היה עצום! מאות נערים במסירות נפש של ממש נלחמים בצורה מכובדת על חבל ארץ שרק הקשר לאלוקים מסביר מסירות כזו. הצד הזה של החילול השם הוא כזה נספח לקידוש ה' שהיה שם שהוא לא שווה התייחסות.
בעניין השוטרים אין כל הצדקה. אני לא יודע, תנסה להיות סנגורן של ישראל אבל סנגורן של הדרוזים אין עניין... היו שם עשרות שוטרים שסרבו פקודה! כן כן מה שאתה שומע! סרבו פקודה! רק חבל שהם סרבו את הפקודה הלא נכונה... המפקדים לא הפסיקו להגיד להם "בלי אלימות...!" והם לא מתייחסים... ממשיכים לפוצץ מכות... אני לא יודע מה לקרוא לזה אם לא סירוב פקודה. ולא עשו להם כלום, כי הם עשו משהו טוב, משהו שהמשטרה תומכת בו. אישית, ישבתי בפסיביות מוחלטת ואפילו אמרתי לשוטרים אני מכבד תכבדו חזרה... הם לא התייחסו, שני חיות אדם קפצו עלי ופוצצו אותי באגרופים.. והיו לי צלקות.. מקוה מאוד שהם היו דרוזים, אחרת לא מוצא סנגוריה. ואל תגיד שהם היו עייפים ועצבניים, כי הם עשו את זה מתוך ראבק ומצב רוח.
הגירוש הזה הוא החילול ה' הגדול ביותר כמו שאמרת, עזיבת החבל ארץ ברצון ופסיביות מוחלטת זה להוסיף על החילול ה'! זה להיות חושך לגויים. זה לפתוח פתח למקנטים על העם. ובניגוד למה שאתה אומר מה שקרה בבית כנסת לא אמור להוסיף על החילול ה' אלא להפך להוסיף על הקידוש ה'. המעשים הקטנים שנעשו שם לא שווים התייחסות. תתייחס למעשים הגדולים!! למלחמה העיקשת על הארץ מתוך שמירה על כבוד האדם. וכן השמירה על כבוד האדם באה מן המגורשים ומחלק מהשוטרים. האי שמירה על צלם אנוש היה אך ורק מצד השוטרים. ואני בכוונה לא מונה את המיעוט בבית כנסת כי הם בטלים ברוב מוחלט.
מקוה שלא נאבד רגש לארצנו מפני הרגש לצלם האנוש העקום. בצפייה לתקומת העם.
וואוועולה בשביל
חשוב מאוד לקרוא
היי. תודה ממש. סידרת לי דברים בראש.פוסעת

(הייתי בעמונה בפינוי- גירוש. חטפתי ביקורות. נהייתי מבולבלת..)

אפשר להעביר הלאה? צריך קרדיט? למי?

אני לא הכותבבעיצוב
זה דבר שפורסם בוואצאפים והרשתות החברתיות... זה מיועד להפצה...
כמו שכתוב בסוף לכותב קוראים שמואל... אני לא מכיר אותו אבל הייתי איתו שם והרגשתי בדיוק אותו דבר. ראיתי בזה חשיבות לפרסם. אז הפצתי לפה...
בעז"ה רק בשורות טובות
אחלה. תודה. עזרת לי מאד.פוסעת


אולי חטפת ביקורות כי את בת.מיתרי זהבאחרונה

לדעתי בנות ממש לא צריכות להיות בפינויים. לא צנוע ולא ראוי, ויש הרבה שמחזיקים בדעתי, ורוב הבנים אגב גם חושבים כך. בנים- מי שיכול מצווה להיות אבל בנות ממש לא.

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך