החליטו לחסל אותי. אלון חסן
החליטו לחסל אותי. אלון חסןפלאש 90

בועד עובדי נמל אשדוד טוענים, כי הבוקר (שני) התקשר אדם לנמל אשדוד והודיע כי בכוונתו לדקור את יו"ר הוועד, אלון חסן, בעקבות השביתה בה פתחו אתמול עובדי הנמל.

בועד קושרים בין שיחת הטלפון ובין התבטאויותיו של שר התחבורה ישראל כץ, וטוענים כי "ההסתה כנגד עובדי נמל אשדוד, בניצוחו של שר התחבורה, ישראל כץ, הגיעה הבוקר לשיאים חדשים".

בועד מציינים עוד, כי בתום הדיון שנערך בבית הדין בב"ש יגיע אלון חסן לתחנת המשטרה באשדוד על מנת להגיש תלונה בגין איומים על חייו, ונגד השר כץ, בגין הסתה נגדו ונגד עובדי הנמלים.

הבוקר כתב השר כץ בדף הפייסבוק שלו, כי "אלון חסן שוב משבית את נמל אשדוד. הפעם הוא דורש שיסדרו עבודה לקרובי משפחתו. בפעם הקודמת זה היה בגלל בר מצווה שערך לבנו באמצע היום. מה, אין כבר מספיק מקומות עבודה בשיפודיות ובחברות הקש? אם זה יו"ר ועד שדואג לעובדים, אז צ'יצ'ולינה היא האמא תרזה. רק הרפורמה תשים לזה סוף".

בתוך כך, בית הדין לעבודה בבאר שבע הורה לעובדי נמל אשדוד לשוב לעבודתם באופן מידי. הצו הזמני הוצא לאחר שההסתדרות לא השיבה בזמן לבקשת ההנהלה להוציא צווי חזרה לעבודה.

עובדי הנמל מאשימים את ההנהלה באפליית קרובי משפחתם. בהנהלה מאשימים את הועד בניסיון להביא בדרכים לא כשרות לקליטת בני משפחה של עובדים בנמל ובמיוחד חברי ועד.