אימון ב EMS
אימון ב EMSEMS club

אימון EMS הוא אימון בטכנולוגיה ייחודית, הכולל שימוש בחליפה שמזרימה פולסים חשמליים עדינים ובכך מפעילה כמעט את כל שרירי הגוף. בשורה התחתונה, מדובר באימון יעיל, אינטנסיבי, קצר, מותאם אישית ובעיקר חוסך זמן יקר, אימון EMS שווה לכ-4 שעות אימון בחד"כ! ובתוך עד שישה שבועות - גם אתם תראו תוצאות. הנה חמשת היתרונות הגדולים, בבחירה באימון דווקא בשיטת EMS.

#1 - זה יעיל.

אימון ברשת EMS club הוא האימון הנכון עבורכם פשוט כי מדובר באימון יעיל. כל האימונים מבוצעים במסגרת אימון אישית, בליווי מאמן כושר אישי. ממעקב אחר נתוניהם של אלפי המתאמנים ברשת EMS Club - אנחנו רואים שהשינוי ניכר בגופם של המתאמנים מסת השריר עולה הגוף מתחטב ושבממוצע המתאמנים מרזים כ 3-5 ק"ג בתוך שישה שבועות. עוד, ניכרים ירידה במשקל ובהיקפים, שיפור במצב הבריאותי, ולא פחות חשוב - דימוי עצמי מוגבה, וחיוך תמידי על השפתיים.

#2 - זה נעים.

אימון כושר אישי בשיטת EMS מבוצע במסגרת אישית, עם מאמן כושר אישי. מסגרת האימון המקצועית, המחוייכת, המותאמת במיוחד עבורכם - היא נעימה ומעודדת מחוייבות רבה יותר לתהליך. כל מאמני הכושר שלנו הם מאמנים מקצועיים, אשר הוסמכו והוכשרו בשיטה הזו בארץ. התוצאה - תהליך אישי, שלכם מול מאמן הכושר שלכם, אשר יתאים את האימון לתוצאות שאתם מבקשים לראות, ליכולות ולמגבלות שלכם.

#3 - זה אינטנסיבי.

אימון EMS הוא אימון אינטנסיבי מאוד. בזכות חליפת האימון המפעילה כמעט את כל שרירי הגוף, אין צורך באימון ארוך - כל שתידרשו לו על מנת להשיג את התוצאות האופטימאליות הוא רק עשרים דקות לכל אימון - ורק אימון אחד בשבוע! בדיוק כך, בניגוד לשיטות אימון אחרות, של לפחות שעה בכל אימון ולפחות פעמיים בשבוע - כאן, התוצאות האופטימאליות מגיעות מתוך אימון של שישית הזמן.

#4 - זה בריא.

מחקרים רבים נערכו, גם על ידי גופים מקצועיים של אימוני EMS וגם על ידי גופים אובייקטיביים בישראל ובעולם בנוגע לשיטת אימון זו, והתוצאות הן דומות - נמצא כי אימוני EMS הם יעילים בהפחתת כאבי גב, בחיזוק רצפת אגן בהפחתת חלק מפתולוגיות מערכת השתן (כמו בריחת שתן על רקע אנטומי), בשיפור הפעילות של המטבוליזם ומערכת הלב וכלי הדם, ועוד.

בשורה התחתונה - אימוני EMS נמצאו כתורמים לבריאות. חשוב לעדכן את מאמן הכושר האישי שלכם בנוגע לכל מחלה או מצב בריאותי שלכם טרם האימון הראשון, להתאמה מושלמת של אימון הכושר שלכם.

#5 - זה זמין.

רשת EMS Club היא רשת בפריסה ארצית, עם 11 סניפים בצפון הארץ, בדרומה, ובמרכז (ואנחנו מתרחבים כל הזמן). בכל אחד מסניפי הרשת, תמצאו מאמני כושר מקצועיים, מכון מאובזר וסביבה שתאפשר לכם להתחיל להתאמן, אפילו עוד היום, תוכלו ליהנות מאימון היכרות במחיר מוזל.

לפרטים ותיאום אימון היכרות ראשון שלכם - התקשרו כבר עכשיו, 2338*.